Hop til indhold
Guest Pool

Købesex kl 6 om morgenen

Recommended Posts

Guest Pool

Er det muligt at få en god omgang sex før man suser på job kl 6 om morgenen  gerne imorgen tirsdag  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogle piger reklamere med døgnåbent......men spørg lige dig selv om det er noget du vil?

Jeg tænker: En pige der holder døgnåbent, gør hun det af fri vilje og lyst? Eller er det af nød, og er hun tvunget ud i det?

For mig er det et no go. 

Redigeret af Jernet
Stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pool skrev, for 16 minutter siden:

Er det muligt at få en god omgang sex før man suser på job kl 6 om morgenen  gerne imorgen tirsdag  

Der er mange der reklamere med at de har åben 24/7, såååå det er vel bare med at komme i gang med at kontakte dem.  Mon ikke en enkelt eller to kan klare jobbet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernet skrev, for 3 timer siden:

Nogle piger reklamere med døgnåbent......men spørg lige dig selv om det er noget du vil?

Jeg tænker: En pige der holder døgnåbent, gør hun det af fri vilje og lyst? Eller er det af nød, og er hun tvunget ud i det?

For mig er det et no go. 

Syntes din fortolkning af at hun så sikkert tvunget til at være i det her fag, syntes jeg er overfortolkning.

Måske de bare gør det for ikke at gå glip af kunder ?  Mange af dem har altså få henvendelser om dagen.   

Ved at hun opgiver hun har døgnåbent så kan hun selv se om det passer hende.    Sover hun ja så har hun den sikkert på lydløs.   Har hun ikke lyst lige der, eller ude at shoppe ja så tager hun den ikke.

Det er en smart måde for hende at selv vælge på og ikke skal stå 100 procent klar indenfor feks en given tid , som dem der skriver de fesk har åbent fra kl 11 til 15.  

Dem er har sådan en angivet tid, er da endnu mindre selvstændige.   De deler sikkert værelse med anden, og skal så hvis de vil have kunder være klar indenfor et givent tidspunkt.     

At det så ikke er særligt rart for os kunder er en anden sag.    For ringer man til sådan et nummer, hvor de har opgivet åbent 24 timer, så mindre garanti for hun tager den / er vågen /gider.       Det er lidt forkert markedsføring overfor os kunder, men sikkert i langt de fleste tilfælde lavet for hun ikke vil gå glip af nogle muligheder, men samtidigt skider højt og flot på det, hvis hun ikke gider lige det øjeblik en ringer.

Jeg kan tilgengæld se en negative ting ved dem der opgiver et givent tidspunkt indenfor nogle få timers varighed på en dag.   Ofte mange dage i forvejen , da de færreste der sikkert retter deres annoncer flere gange dagligt.   

Ringer man til sådan så da stor risiko for hun netop ikke har lyst.   Lyster kommer og går , også flere gange på en dag.   Og det optimale for en kunde er netop at ramme en der lige har en naturlig stor lyst til sex.     Der er der større chance for at ramme sådan en, hos dem der ikke har opgivet et givent tidspunkt de arbejder indenfor.

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...