Hop til indhold
varde_fc

Flensburg - Cindy

Recommended Posts

http://www.fair-girls.de/Flensburg/1184

Cindy er tilbage i Flensburg, og her er et par linier om sidste gang hun var der.

Lejligheden er relativ ny for mig og virker fin nok.

Cindy har det her lidt trashede hooker-look som nogen tænder på. Jeg gør egentlig ikke, men hun var sgu' lækker som hun stod der !

Jeg bestilte for 50 Euro fun and games, og det fik jeg. Cindy er tilpas vampet og nasty i hendes franske, selvom jeg gerne så mine boller behandlet lidt mere. Sexakten var lidt reverse cowgirl, og stående doggy ind over sengen - udsigten til hendes flotte krop var ikke tosset :-)

Jeg holdte ikke mere end et kvarters tid, og så var det bal ligesom forbi. Jeg måtte selv afmontere gummi, hvilket er fint nok med mig.

Det er der andre der har gjort før mig, for jeg fik øje på et fyldt (dog ikke så fyldt som mit, ha ha) kondom under sengen. Ak, ja.

Cindy: en anbefaling herfra.

PS. Flensburg er sløjt for tiden - hva' dælen er det der trækker de ultra lækre piger til Lübeck ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...