Hop til indhold

Recommended Posts

Hej, havde lige en kort mellemlanding i Aalborg, og ville da lige besøge Sophie, efter at have læst utrolige positive anmeldelser af hende. Jeg blev absolut ikke skuffet, hun er sgu da bare vidunderlig :P meget naturlig og meget nem at snakke med. Så jeg skal helt sikkert forbi en anden gang når hun er tilbage i Aalborg. 

kh John

Del dette indlæg

Link til indlæg
lillejohn skrev, 1 time siden:

Hej, havde lige en kort mellemlanding i Aalborg, og ville da lige besøge Sophie, efter at have læst utrolige positive anmeldelser af hende. Jeg blev absolut ikke skuffet, hun er sgu da bare vidunderlig :P meget naturlig og meget nem at snakke med. Så jeg skal helt sikkert forbi en anden gang når hun er tilbage i Aalborg. 

kh John

Thank you my dear <3 :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som om det ikke var nok, så bare vent det bliver bedre for hver gang man er sammen med hende.

Jeg glæder mig som en lille dreng til juleaften til næste gang jeg skal se hende....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gil3tte skrev, 1 time siden:

Som om det ikke var nok, så bare vent det bliver bedre for hver gang man er sammen med hende.

Jeg glæder mig som en lille dreng til juleaften til næste gang jeg skal se hende....

:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...