Hop til indhold

Recommended Posts

Hej, havde lige en kort mellemlanding i Aalborg, og ville da lige besøge Sophie, efter at have læst utrolige positive anmeldelser af hende. Jeg blev absolut ikke skuffet, hun er sgu da bare vidunderlig :P meget naturlig og meget nem at snakke med. Så jeg skal helt sikkert forbi en anden gang når hun er tilbage i Aalborg. 

 

kh John

Del dette indlæg


Link til indlæg
lillejohn skrev, 1 time siden:

Hej, havde lige en kort mellemlanding i Aalborg, og ville da lige besøge Sophie, efter at have læst utrolige positive anmeldelser af hende. Jeg blev absolut ikke skuffet, hun er sgu da bare vidunderlig :P meget naturlig og meget nem at snakke med. Så jeg skal helt sikkert forbi en anden gang når hun er tilbage i Aalborg. 

 

kh John

Thank you my dear <3 :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gil3tte

Som om det ikke var nok, så bare vent det bliver bedre for hver gang man er sammen med hende.

Jeg glæder mig som en lille dreng til juleaften til næste gang jeg skal se hende....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gil3tte skrev, 1 time siden:

Som om det ikke var nok, så bare vent det bliver bedre for hver gang man er sammen med hende.

Jeg glæder mig som en lille dreng til juleaften til næste gang jeg skal se hende....

:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun nikke genkendende til det - hun er en enestående engel, og jeg glæder mig så ubeskriveligt til næste gang jeg kan finde hende.

Håber at hun snart kommer til midt Jylland <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kælepotten skrev, for 15 minutter siden:

Jeg kan kun nikke genkendende til det - hun er en enestående engel, og jeg glæder mig så ubeskriveligt til næste gang jeg kan finde hende.

Håber at hun snart kommer til midt Jylland <3

See you there honey :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej derude

Jeg er nysgerrig på hende efter jeres kommentarer og forslag til hvordan man får en udaf kroppen oplevelse med sophie?

øv hun ikk kommer til Vejle eller Østjylland?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse123
lillejohn skrev, den 15.4.2019 at 12:16:

Hej, havde lige en kort mellemlanding i Aalborg, og ville da lige besøge Sophie, efter at have læst utrolige positive anmeldelser af hende. Jeg blev absolut ikke skuffet, hun er sgu da bare vidunderlig :P meget naturlig og meget nem at snakke med. Så jeg skal helt sikkert forbi en anden gang når hun er tilbage i Aalborg. 

 

kh John

Link ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Anders :)

jeg vil bestemt mene at hun er værd at rejse efter... Fik desværre ikke selv tid til at besøge skønne Sophie igen denne gang, men definitivt skal jeg hilse på hende næste gang min tur går forbi Aalborg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
toffe skrev, den 2.5.2019 at 20:44:

Den mindste søgning på sweet sophie ville give dig et resultat Lasse123, det er lidt dovent, men værsgo: https://annoncelight.dk/showad/245220

 

Kan da godt være at du synes det er lidt dovent, men hvis vi skulle gå ud fra at dette var et sted hvor vi forsøgte at hjælpe hinanden på bedst mulig måde, ja så ville det da være en smuk tanke at sætte et link med ind i en anmeldelse, lige som 95% af alle andre gør det.

Lige som det med at have et bynavn med i overskriften også i mine øjne er en public service som alle har gavn af ( næsten). Kan du forstille dig hvor lang tid det ville tage at skimme anmeldelser igennem herinde hvis alle undlod link og bynavn, så man skulle ud og google hver eneste anmeldelse, for så først at skulle finde ud af at det jo desværre bare var alt for langt væk fra en ?

Lad nu være med at komme med alle jeres sure svar, og indrøm da for pokker snart at det ville være lettere for 80-90% af samtlige brugere at disse 2 små detaljer var til stede.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi kan hurtige blive enige om at sætte et link ind er god skik, men nu er Sweet Sophie jo omtalt i efterhånden 10 tråde. Der var mere derfor jeg mente det var dovent.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...