Hop til indhold
denunge

Tantra massage Toulon

Recommended Posts

https://www.massage-tantrique-toulon.com/

En lidt speciel oplevelse med både gode og dårlige ting.

Jeg sender SMS til hende på telefonnummeret på hjemmesiden med tidsbestilling, og der kommer forholdsvis hurtigt svar tilbage, at det er ok. Får en adresse på en parkeringsplads, og kører ud til den, og skal så skrive når jeg er der.

Venuzia er franskmand, men hun snakker nogenlunde engelsk, og al kommunikation foregik på engelsk, da jeg ikke snakker fransk. Ingen problemer der.

Er der til aftalt tid - og gør som aftalt. Der går lidt inden hun svarer, men dukker så op. Det viser sig at være et stisystem, som er helt umuligt selv at finde rundt i, så derfor at hun skal hente dig på parkeringspladsen.

Stedet ligger helt ned til vandet - altså, som i strandkanten. Kommer ind i et lille men meget slidt lokale med en sofa i den ene side og en madras på gulvet i den anden. Der var lille brusekabine bagerst i lejligheden, og bortset fra at holderen til bruseren var knækket, så man måtte vaske sig "håndholdt" var det egentlig ok.

Der var aftalt 2 timer, med afregning inden massagen gik i gang.

Venuzia havde to katte, og de var altså også til stede. Den ene af dem havde endda placeret sig på køkkenrullen, som hun havde lagt ud på madrassen... eh ok, heldigvis ikke i hovedenden, mens jeg så på det.

Hun er en pige i 30'erne, som har en flot krop, og en pæn b-skål - men egentlig irrelevant for hvad der efterfølgende skete.

Nå, ned og ligge på ryggen, hvorefter der var lidt let massage på fronten, inden at der var om på maven og lidt massage her.

Herefter smider hun også tøjet på nær trusserne, og der kommer olie i brug. Og her snakker vi massage - ingen former for pirring, ikke engang en "snitter" mellem ballerne eller andet. Ren, sober massage.

Det er utroligt afslappende, da man kan høre bølgeskvulp i baggrunden, kombineret med hendes afslappende musik fra mobilen.

Har ingen tidsfornemmelse, men vil tro at der gik ca 45 minutter på maven, inden der var vend rundt, hvorefter hun gav sober massage på forsiden i 10 minutter. Hun spurgte til Lingam massage, og jeg sagde jo tak - men hun pointerede også at jeg skulle sige til INDEN jeg fik udløsning, da meningen med tantradelen var at jeg skulle beholde energien i kroppen, og ikke frigive dem med en udløsning på et tidligt tidspunkt.

Som sagt så gjort, og hun brugte godt med olie og masserede med hænderne på skaftet og bollerne, i en stille og sensuel måde. Der blev givet tegn, når det var nødvendigt, og hun holdt pauser.

En lidt pudsig ting - den ene af hendes katte begyndte at slikke mig lidt på maven under massagen, og det grinte vi lidt af. Men ikke noget seksuelt, inden der er nogen der får de tanker. Men den må have kunnet lide olien. Hun viftede den hurtigt væk igen.

Efter måske 20-25 minutters lingam massage, var hun færdig, og jeg skulle ligge og hvile mig lidt - vel ca 10 minutter, hvorefter jeg kunne gå i bad.

Mens jeg hvilede mig, sad hun, fuldt påklædt på sofaen og bare kiggede.

En lidt spøjs følelse, men jeg gik i bad og fik olien vasket af og tøj på, og fik hilst af med hende, og så ellers den lange snørklede vej tilbage til bilen, som godt kunne gøre en stakåndet, da det var en helt sindsyg opstigning fra stranden til parkeringspladsen.

Tantradelen var rigtig god, og føltes dejlig. Det er ikke noget der løser muskelproblemer, men den samler dine sanser og energier.

Det er slet ikke den slags tantra, som jeg har prøvet her i DK og i Tyskland, hvor der stadig fokuseres på sanser og energier, men bestemt også bliver pirret rigtig meget undervejs.

Den spøjse følelse var den manglende udløsning til sidst, som om at der var noget ufuldendt i massagen. Havde en masse energi i kroppen, som jeg følte at jeg ville af med, men fik det ikke.

Vil du have en afslappende tantra massage, med naturlige bølgeskvulp i baggrunden, så er det her STEDET. Vil du have udløsning, så er det her bestemt IKKE stedet. Det skriver hun også allerede på hjemmesiden, men det sker alle de danske steder jo også...

Kommer jeg tilbage? Muligvis, når jeg er på de kanter igen. Venuzia er en sød, smilende pige, som forstår at bruge fingrene til at massere med. Men jeg tror ikke at der er noget som helst at hente yderligere, uanset hvor meget at man smigrer hende.

Om det er fordi at hun er bange for den franske lov, og dermed ikke ønsker at give folk udløsninger, ved jeg ikke - men der var i hvert fald helt lukket på den konto.

Spørg endelig, hvis I vil vide mere

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...