Hop til indhold
fræk6

Anna G Aalborg

Recommended Posts

Hej Alle

 

jeg ringede til Anna da hendes tekst lød tiltalende, hun talte fint engelsk i telefonen..

vi aftalte at på 15 min til de 400kr kunne jeg få blowjob, og da hun kunne sprøjte måtte jeg slikke hende, og hun ville sprøjte - og afslutning med dansk - med super service - dog kun i 15 min... helt fair

da jeg ankom, ville jeg lige have bekræftet at aftalen var som vi aftalte i telefonen... hun sagde ja - og genfortalte aftalen.

Damen tog tøjet af, jeg startede med at slikke, hun samlede benene så meget, at jeg ikke kunne slikke fisse, så grinte hun - så jeg opgav - hun ville ikke sutte pik - dansk blev det hvor hun holdt ved pikke, så den kom kun 5 cm op i hende - hun lå og kiggede tomt ud i luften...

jeg trak pikke ud af hende og gik efter 10 min

jeg behøver vel ikke give hende en vurdering - tag nogle af de andre piger til 400kr og få en fin oplevelse, skriv hvis du vil have en henvisning til gode piger i den prisklasse 

 

https://annoncelight.dk/showad/271723 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Kernekarl

 

Næ jeg ærgrer mig ikke så meget, jeg gider ikke betale 1000kr for et knald, det tænder mig mere, med et hurtigt knald med fart på - jeg oplever mange gode knald til 400kr - dem skriver jeg ikke om - syntes siden her skal hjælpe andre til at undgå -  dem der lyver med priser og ydelser - jeg mener man skal holde hvad man lover - om det så er 400kr eller 1500kr jeg kan jo bare smile over de 400kr 

ja det er hende ingen tvivl - men husk teksten og snakken med hende - holder overhovedet ikke sammen

Del dette indlæg


Link til indlæg
issen skrev, for 4 timer siden:

Køb dansk. Selv om der er langt i mellem dem her i nord 

Hej Issen

 

jeg køber også dansk ind imellem.

men jeg køber ikke en kvinde for at kigge hende i øjenene, eller for at ligge og nusse med hende - jeg vil have et hurtigt blowjob slikke fisse og 3-4 stillinger - og de udlandske er helt ok til denne service, og rigtig mange af dem giver bestemt den service vi aftaler. Så 400kr passer mig fint - og måske med en afslutning analt til + 300-500 kr 

men med alt respekt for hvad man har lyst til, mit indlæg er kun giver for at fortælle at Anna G ikke engang er et opkald værd, så håber jeg snart hun finder en anden branche 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...