Hop til indhold

Recommended Posts

Ja, så blev det min tur til at tage en for holdet.

En aften forleden hvor jeg følte mig lidt liderlig, ville jeg lige se om der var her og nu jeg kunne få taget trykket.

Valget faldt på Miss Freedom miss freedom

Men nu burde jeg ellers ha lært at man altid skal lytte til de alarmklokker der ringer, men jeg var åbenbart for liderlig til at høre efter, da jeg fik oplyst adressen hvor jeg skulle hente hende.....

Hendes udgangspunkt for sugar var også helt ude i skoven, det beløb størrelse har jeg kun givet til en dejlig og ung SB og det var ikke for kun én time. prisen endte på en normal GP´ers level for en times sex.

Hun virkede flere gange som om hun var Stone!

Hvis jeg skal sige min ærlige opfattelse af hende, så er hun en tidligere gadepige som er endt i Danmark og muligvis har et eller andet misbrug!

Ingen gentagelse faktor for mig med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222

Kender ikke denne pige. Men mit indtryk af mange af de afrikanske piger på sd jeg har skrevet med er det samme som Snowman beskriver, at de er eller har været en del af gadeprostitutionsmiljøet bag København hovedbanegård. Det er virkelig bunden af alle former for prostitution med allfoner og eksempler på kvindehandel og det hele. Så der er mange grunde til at holde sig langt væk, og i alt fald have sin kritiske sans med og altid gummiduppen på, når der er tale om afrikanske piger især hvis de ikke taler og skriver et fejlfrit dansk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
SnowmanDK skrev, den 15.4.2019 at 02:03:

Ja, så blev det min tur til at tage en for holdet.

En aften forleden hvor jeg følte mig lidt liderlig, ville jeg lige se om der var her og nu jeg kunne få taget trykket.

Valget faldt på Miss Freedom miss freedom

Men nu burde jeg ellers ha lært at man altid skal lytte til de alarmklokker der ringer, men jeg var åbenbart for liderlig til at høre efter, da jeg fik oplyst adressen hvor jeg skulle hente hende.....

Hendes udgangspunkt for sugar var også helt ude i skoven, det beløb størrelse har jeg kun givet til en dejlig og ung SB og det var ikke for kun én time. prisen endte på en normal GP´ers level for en times sex.

Hun virkede flere gange som om hun var Stone!

Hvis jeg skal sige min ærlige opfattelse af hende, så er hun en tidligere gadepige som er endt i Danmark og muligvis har et eller andet misbrug!

Ingen gentagelse faktor for mig med hende.

Hvis du ikke brugte gummi bør du lade dig hiv teste om nogen uger... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sting222 skrev, for 2 timer siden:

 når der er tale om afrikanske piger især hvis de ikke taler og skriver et fejlfrit dansk. 

Ms Freedom - eller den, der passer hendes profil - skriver perfekt dansk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Casten skrev, for 4 timer siden:

Ms Freedom - eller den, der passer hendes profil - skriver perfekt dansk.

Det er hende selv der skriver. hun har muligvis været gade pige i sine yngre år og er endt i DK hvor hun har lært dansk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sting222 skrev, for 6 timer siden:

Hvis du ikke brugte gummi bør du lade dig hiv teste om nogen uger... 

Tro mig der var regnjakke på hele vejen igennem.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sting222 skrev, for 6 timer siden:

Kender ikke denne pige. Men mit indtryk af mange af de afrikanske piger på sd jeg har skrevet med er det samme som Snowman beskriver, at de er eller har været en del af gadeprostitutionsmiljøet bag København hovedbanegård. Det er virkelig bunden af alle former for prostitution med allfoner og eksempler på kvindehandel og det hele. Så der er mange grunde til at holde sig langt væk, og i alt fald have sin kritiske sans med og altid gummiduppen på, når der er tale om afrikanske piger især hvis de ikke taler og skriver et fejlfrit dansk. 

Men man kan møde nogle dejlige unge afrikanske piger som er fød og opvokset i DK, jeg var sammen med en 20 årige i sidste uge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
SnowmanDK skrev, for 11 timer siden:

Men man kan møde nogle dejlige unge afrikanske piger som er fød og opvokset i DK, jeg var sammen med en 20 årige i sidste uge. 

Det siger jeg jo heller ikke at man ikke kan. Men jeg anbefaler man ser sig godt for og bruger sin sunde fornuft. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld! Hvis mit svar virkede lidt negativt.

Men du har ret, man skal bruge sin sunde fornuft og altid lytte til de alarmklokker der ringer og ikke til ens pik!

Del dette indlæg


Link til indlæg
SnowmanDK skrev, den 17/4/2019 at 00:54:

Men man kan møde nogle dejlige unge afrikanske piger som er fød og opvokset i DK, jeg var sammen med en 20 årige i sidste uge. 

Hvem var det du var sammen med?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...