Hop til indhold
sydvinden

Lidt fra SPAM-mappen

Recommended Posts

Altid rart med nydelige mails fra søde piger der tilbyder det ene og det andet. Desværre havner mange - for ikke at sige alle - i SPAM-mappen. Nuvel ...

Men I skal jo ikke snydes - og måske kan andre også bidrage med - hm ... læseværdige ? .. - eksempler?

Jeg starte med en fra den rare LoriThomasm87@hot .... .com (troede egentlig, at de der gamle MS.konti var udgået?)

"Hej, Maja, jeg er 29, jeg er fra Køge. Jeg bor alene, jeg har en kaffebar, jeg arvede efter min fars død. For tre år siden var alle de penge jeg arvede fra ham. Jeg var ung, da han forlod mig alle. Jeg har altid ønsket en mand ved siden af mig, ellers kan jeg lide, blide, romantiske, eventyrlystne mænd.
Jeg ønskede at sende dig noget flot og godt, og igen sødt og sexet, men der er et problem, ellers sender jeg ikke sådanne ting via e-mail.
Derfor bruger jeg en profilside kaldet ""Maja90"".
Bare rolig, jeg vil ikke kede mig, ellers er jeg gal, interessant, de fleste siger, at jeg er farlig i sengen."

Er total forvirret - hedder hun nu Lori elle Maja? Og misforstår jeg noget her: "Jeg var ung da han forlod mig alle"  - ville det da være bedre hvis hun havde været gammel?  ... "en mand ved siden af mig" - er det til højre eller til venstre?  "... ellers er jeg gal" ... er det noget farligt, også udenfor sengen? Men glædeligt at hun "... ikke ville kede (sig)"

Desuden var der to billeder billeder vedhæftet, men mit ondsindede antivirus-program tillod mig ikke at åbne dem. Jeg må nok hellere tilmelde mig på siden "Maja90" for at kunne se den søde "Maja, 29 år" ... for sidste gang jeg bevægede mig østover kunne jeg ikke finde nogen kaffebar i Køge - men måske kan en af de ærede herre her på EG komme med et lille hint - hvis Maja nu slet ikke skulle leve op til mine (høje !!!) forventninger , så kunne jeg jog i det mindste trøste sig med en kop mokka ... :-)

Glæder mig til at læse andre gode eksempler :-) sydvinden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gil3tte

FN synes at jeg skal kompenseres, dejligt nu venter jeg på at SKAT får den samme gode idé. 

You are selected to receive a compensation payment of $765,500.00 USD. from UN-habitat compensation program, Kindly Send your  Full Name:  Resident Address:  City:  State:  Zip Code:  Country:  and your direct Telephone Number to> [email protected] for your cashier check delivery.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...