Hop til indhold
komfritfrem

Asiat Camilla

Recommended Posts

Jeg har lige besøgt denne skønne pige på hotel. Det er den bedste oplevelse, jeg har haft i flere år. Camilla er fra du kommer ind af døren meget sød, smilende og imødekommende,

Hendes billeder fra annoncen er ægte, og hun er bestemt den lækre, ægte vare. Hun lever op til alt, som står i annoncen og mere til, bl.a. kysser hun fantastisk og er dejligt liderlig. Hun sutter som en drøm, knepper som en drøm, kysser som en drøm og er meget modtagelig for berøring af bryster, røv og fisse - og så kigger hun ikke på uret imens man er i gang. 

Det er bestemt ikke sidste gang, jeg har mødt Camilla. Det er kun min pengepung, som forhindrer mig i ikke at møde hende et par gange om ugen. 

Nyd hende drenge, så længe hun beriger os med så fantastiske oplevelser.

Her er lige et link til hendes annonce https://annoncelight.dk/showad/271418

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun ser ret lækker ud må jeg sige, men 1500,- for 30 min pue ha, jeg har oplevet lige så lækre piger til 800 for 30 min og nogle gange rammer loftet 1000,- for 30 min og så er min mening at grænsen er nået, men 1500,- wow men super at nogle vil betale det, de useriøse er ihvertfald siet fra ;-)  og godt du er glad og tilfreds det er jo det som det drejer sig om :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Camilla kommer til København den 20/10 til den 22/10.

Jeg er meget frister af at besøge hende selv om hun er til den dyre side.

Er der andre der har erfaringer med hende inden jeg bestiller tid hos hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...