Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har lige besøgt denne skønne pige på hotel. Det er den bedste oplevelse, jeg har haft i flere år. Camilla er fra du kommer ind af døren meget sød, smilende og imødekommende,

Hendes billeder fra annoncen er ægte, og hun er bestemt den lækre, ægte vare. Hun lever op til alt, som står i annoncen og mere til, bl.a. kysser hun fantastisk og er dejligt liderlig. Hun sutter som en drøm, knepper som en drøm, kysser som en drøm og er meget modtagelig for berøring af bryster, røv og fisse - og så kigger hun ikke på uret imens man er i gang. 

Det er bestemt ikke sidste gang, jeg har mødt Camilla. Det er kun min pengepung, som forhindrer mig i ikke at møde hende et par gange om ugen. 

Nyd hende drenge, så længe hun beriger os med så fantastiske oplevelser.

Her er lige et link til hendes annonce https://annoncelight.dk/showad/271418

Skrevet

Hun ser ret lækker ud må jeg sige, men 1500,- for 30 min pue ha, jeg har oplevet lige så lækre piger til 800 for 30 min og nogle gange rammer loftet 1000,- for 30 min og så er min mening at grænsen er nået, men 1500,- wow men super at nogle vil betale det, de useriøse er ihvertfald siet fra ;-)  og godt du er glad og tilfreds det er jo det som det drejer sig om :-) 

Skrevet

ja hun ser da lækker ud men til den dyre side men jeg vil da gerne prøve hende men hun er i KBH nu

• 6 months later...
Skrevet

Camilla kommer til København den 20/10 til den 22/10.

Jeg er meget frister af at besøge hende selv om hun er til den dyre side.

Er der andre der har erfaringer med hende inden jeg bestiller tid hos hende.

Skrevet

Nu står da priserne til 2000 for 30 min og 2500 for 1 time.

Men hun ser da hamrende lækker ud!!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.