Hop til indhold
Guest Liderligfyr

cassandra finkenstrasse

Recommended Posts

Gæst

var egentlig planen, jeg skulle have en date med Fynia, men endnu engang gik det ikke sådan!!!!!! kom til finkenstrasse, og lige som jeg parkerede bilen, gik en udlænding ind. Ja ja så er Fynia jo nok snuppet.

ventede 5 min i bilen (der er jo ingen grund til at stå 2 i opgangen)

gik ind ringede på, ganske rigtig Fynia var optaget. Nå den anden pige, var en meget høj ranglet brunette, med nogle bryster man lagde mærke til

http://www.fair-girls.de/Flensburg/1017

Blev vist ind i rummet til højre, i lejligheden til højre. Der har jeg aldrig været før. Rummet er ikke særlig stort og sengen fylder det meste af rummet. Ikke så pænt som det andet rum.

Sagde 50 euro/30 min, hun spurgte om jeg ikke ville have noget ekstra. Høflig nej tak, hvor hun sagde hvis jeg undervejs ville have opdrageret kunne vi gøre det.

tøjet af op i kanen. Pæn pige, hendes bryster hænger godt nok noget, lidt sjovt for hun er ikke særlig gammel.

Hun lagde op til vi skulle igang med "blasen" med det samme, spurgte om det ikke var 30 min, så var der vel tid til lidt nusse inden, det var der :) hun var meget nærværende og kiggede mig dybt og sødt i øjnene meget af tiden, huhhh blev jo næsten lidt genert et par gange.

efter lidt tid lagde jeg mig på ryggen ved siden af hende, ja nu er det din tur unge dame :) hun tog en serviet, lavede et hul i den, trak den ned over kalorius. Det så lidt sjovt ud, så kunne ikke ladge være med at grine lidt. Hun sagde, det var fordi hun hadede at få hår i munden....... klogt tænkt min pige, hader jeg også ;)

blowjob, ja ung pige, ikke vildt imponerende. var hverken forbi boller og heller ikke specielt lidenskabeligt.

så skulle vi til knald, hun spurgte om jeg ville have anal? nej tak, gik ud fra det var det mersalg hun snakkede om i starten. om jeg var sikker? JA

spurgte om hun ikke kunne tage en ridetur, det gjorde hun ikke, øv. Nå det blev til missionæren. Det viste sig at være en rigtig knaldeseng! den knagede og bragede noget, FEDT, blev fuldstændig tændt, så den fik fuld gas, helt fantastisk. Hun begyndte at stønne noget hehe, efter nogle minutter var jeg ved at komme, men inden jeg fik reageret, booooommmmmm chao chao amigos god tur............ dælme urutineret, var det ikke meningen du skulle have knaldet det lille pigebarn i diverse forskellige stillinger??? nå fedt var det. fik lov at ligge lidt ovenpå hende, og lige nyde det lidt :)

bad og ind og have tøj på, havde ikke fået tørret mig ordentlig åbenbart, så den søde pige, kom lige over og duppede mig på brystkassen med håndklædet. Så er du fin, sagde hun med det der søde smil.

nå afsked, hun tog kun bh på ingen trusser? skal du ikke have mere på? på vej ud til døren, sagde hun, nej da her er kun piger (der sad Fynia kun iført morgenkåbe) og fynia har heller ikke mere påsagde hun, whooops så vendte jeg om, skulle lige tjekke fynia ud, men hun sad selvfølgelig med korslagte ben. Øv bøv! nå tøserne smilede, jeg fik min polske farvelhilsen, de klassiske 3 kys og farvelkram

stedet: 6

pigen: 7

indlevelse: 8

sex: 4-5

sengen: 10

griskhed: 3

med andre ord, kunne godt finde på at besøge hende igen. Men bliver nok ikke hendes personlige stalker ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis hun ikke kan lide hår i maden kan man næppe forvente bollerne også får en tur, men har sgu heller aldrig hørt om tricket med et hul i en serviet :D

Jeg har hørt engang, at pigerne generelt godt kan lide, hvis man har barberet bollerne osv. dernede. Dels får de ikke hår i munden, og dels kan der ikke så let gemme sig ubehagelige ting som f.eks. fladlus.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis hun ikke kan lide hår i maden kan man næppe forvente bollerne også får en tur, men har sgu heller aldrig hørt om tricket med et hul i en serviet :D

nu barberer jeg stangen og bollerne ;) så hun kan sgu da bare tage en serviet mere, lave et hul i den, og trække den ned over bollerne :lol: ingen undskyldning unge dame, kom igang :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

nu barberer jeg stangen og bollerne ;) så hun kan sgu da bare tage en serviet mere, lave et hul i den, og trække den ned over bollerne :lol: ingen undskyldning unge dame, kom igang :D

Uhh... grimme, grimme billeder inden i hovedet. Få dem til at gå væk! :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...