Hop til indhold
Brandsprøjten

Sif Mon-Cherie. En tur i paradis.

Recommended Posts

Fik endeligt chancen for at besøge Sif. Har ellers gået forgæves nogle gange.

https://www.mon-cherie.dk/kopi-af-vibe-9

Hun har fået meget positiv omtale. Her skal man altid lige passe lidt på – men YES hun er meget, meget smuk og endnu bedre en utroligt varm og imødekommende pige. Kemien var der fra første sekund. Og den blev kun bedre og bedre. Og tydeligt at hun virkeligt tænder på varm sex. Har sjældent – hvis ikke aldrig – været sammen med en dansk pige der var så meget på i hele forløbet. En af dem der klart ikke kun er med pga pengene. Det var ren GFE. Det vil nok være en underdrivelse at sige jeg var meget tilfreds i bilen hjem. Klart en af dem hvor næste besøg allerede bliver planlagt i bilen hjem. Men hendes kalender passer normalt dårligt med min:(. Måske meget heldigt for indholdet af min bankbog:P.

Redigeret af Brandsprøjten
slåfejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Arh.... nu stopper I ;)! Der er alt for lang tid til fredag, og der er allerede optakt til kø foran Pussygalores. Det ender med at jeg må tigge om at være med på en deler med en af jer andre :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brandsprøjten skrev, 1 time siden:

Fik endeligt chancen for at besøge Sif. Har ellers gået forgæves nogle gange.

https://www.mon-cherie.dk/kopi-af-vibe-9

Hun har fået meget positiv omtale. Her skal man altid lige passe lidt på – men YES hun er meget, meget smuk og endnu bedre en utroligt varm og imødekommende pige. Kemien var der fra første sekund. Og den blev kun bedre og bedre. Og tydeligt at hun virkeligt tænder på varm sex. Har sjældent – hvis ikke aldrig – været sammen med en dansk pige der var så meget på i hele forløbet. En af dem der klart ikke kun er med pga pengene. Det var ren GFE. Det vil nok være en underdrivelse at sige jeg var meget tilfreds i bilen hjem. Klart en af dem hvor næste besøg allerede bliver planlagt i bilen hjem. Men hendes kalender passer normalt dårligt med min:(. Måske meget heldigt for indholdet af min bankbog:P.

Hej søde du! Tak for et rigtig dejligt eftermiddagsknald! Det var virkelig super hyggeligt :) <3 Håber snart at se dig igen! Så kan vi arbejde videre med lidt legetøj måske ;) Knus og Kys 
Sif

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...