Cope40 2 Skrevet 14. April, 2019 Anybody who have met her? Cant find any reviews. https://annoncelight.dk/showad/198891 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buddha 539 Skrevet 14. April, 2019 She doesn’t want any reviews..... she’s just working when needed and when she wants to work. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dongding 683 Skrevet 14. April, 2019 I think there are a couple not so good reviews Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cope40 2 Skrevet 14. April, 2019 dongding skrev, for 4 minutter siden: I think there are a couple not so good reviews Do you have link or can describe whats not so good. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tutankhamon 532 Skrevet 14. April, 2019 Cope40 skrev, for 18 minutter siden: Do you have link or can describe whats not so good. Try searching the forums for 198891 - then you'll find a few reviews. /Tutankhamon Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat Skrevet 14. April, 2019 Cope40 skrev, 1 time siden: Anybody who have met her? Cant find any reviews. https://annoncelight.dk/showad/198891 Måske du skulle se, hvad det er du har meldt dig ind i - og postere indlægget det rigtige sted... Efterlysninger... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FKK4Ever 672 Skrevet 14. April, 2019 WhoKnowsWhat skrev, for 6 minutter siden: Måske du skulle se, hvad det er du har meldt dig ind i - og postere indlægget det rigtige sted... Efterlysninger... Alle kan lave fejl, kun tåber er fejlfri og man kan jo desværre ikke selv flytte dem hvis fejlen først er opstået... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tjalfe80 17 Skrevet 14. April, 2019 (edited) Edit: Mistake. Redigeret 14. April, 2019 af Tjalfe80 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat Skrevet 14. April, 2019 FKK4Ever skrev, for 19 minutter siden: Alle kan lave fejl, kun tåber er fejlfri og man kan jo desværre ikke selv flytte dem hvis fejlen først er opstået... Så kan vist skrive til nogle herinde - og be' dem om, at flytte indlægget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Franj 117 Skrevet 14. April, 2019 Jeg har været med hende for et eller to år siden. Da var hun i hvertfald ikke så flot, som på billederne, hun havde flere ekstra kilo. Er dog rimelig sikker på, at det er hende på billederne, som nu må være flere år gamle. Mener heller ikke hendes hud var så sprød, som på billederne. Oplevelsen, var heller ikke noget, at skrive hjem om og derfor blev det ikke en gentagels fra min side. Da vi var kommet i gang, virkede det som om hun kedede sig (det gjorde hun måske også) og det lagde hun ikke skjul på. Lå og kiggede på klokken og nærmest gabede under akten. En slags turn off. Det var min oplevelse og det var måske kedeligt for hende, men ikke akkurat hvad jeg betalte for. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg