Hop til indhold

Recommended Posts

Jyde skrev, for 7 timer siden:

Er der nogle som har besøgt Ploy fra Ringsted ?

har du et link til hendes annonce?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte stedet for et par uger siden. Det er relativt nyåbnet. Mødte ejeren (som jeg ikke husker navnet på) og Ben. Ploy hørte eller så jeg ikke noget til. Fik massage af Ben. Tilbud en time til 300 og aftalte på forhånd handjob til 300. Selve massagen var gennemsnitlig og ikke noget at fremhæve. Pirringen som oplæg til handjob var lang og rigtig god og selve handjobbet var topkvalitet, noget af det bedste jeg har fået. Kan godt finde på et genbesøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg også mødt Ploy. Det viste sig, at det er Ploy, der er ejeren af stedet. Ploy er en sød og empatisk kvinde og taler nogenlunde dansk. Hun giver udmærket massage og et ganske fint, pirrende handjob. Jeg tror dog ikke man skal forvente mere end et handjob.  Ploy er en "pæn" pige og var under massagen iført en lang ærbar kjole. Er man til mere kan man jo booke Ben. Hun tilbyder "det hele", så vidt jeg forstod på hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...