Hop til indhold
Vandmanden82

For meget af det gode???

Recommended Posts

@Mr Comeagain. Siger du med dit indlæg at man kan træne sig selv op til at komme hurtigere når man knalder, ved at onanere mere? 

Sorry. Jeg troede det forholdt sig direkte omvendt. Men jeg har heller ikke en skid styr på min krops funktioner. 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 1 time siden:

@Mr Comeagain. Siger du med dit indlæg at man kan træne sig selv op til at komme hurtigere når man knalder, ved at onanere mere? 

Sorry. Jeg troede det forholdt sig direkte omvendt. Men jeg har heller ikke en skid styr på min krops funktioner. 

Ja hvis du er super bruger af onani på 5 minutter. Det ved kroppen, også når du besøger en GP. Men ikke hård fast hånd, for så er en fisse ikke stram nok.

Det er rigtig du kan træne begge veje. Jeg har prøvet at flytte det begge veje. (Startede som ung med ca. 1 minut. Det var ikke så fedt dengang.)

Det er ikke bare det der med at spille pik 2 gange inden du besøger en GP. Det er ikke træning. Det er tiden du skal træne op. Styringen.

Lige pt er jeg super skarp på 28 minutter, så ved når pigen snyder mig for minutter :D;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr Comeagain skrev, den 14.4.2019 at 17:35:

Lige pt er jeg super skarp på 28 minutter, så ved når pigen snyder mig for minutter :D;)

Snakkede engang med en pige i 30erne på en FKK. Hun var rimeligt træt af yngre gæster (på hendes egen alder, vel). Det var ret almindeligt at de købte en halv time, for at kneppe hende hårdt i - jeps, 28 minutter. Bli'r man øm af i længden dernede, skulle jeg hilse fra hende og sige. Jeg fik en meget høj stjerne - i 50'erne, købte en time, nussede og snakkede meget af tiden, og havde stille og rolig blid sex :)

Hun havde forresten også haft en enkelt op i 70'erne som havde "ordnet" hende så hun dårligt kunne gå bagefter. You never know!

Del dette indlæg

Link til indlæg
slip skrev, for 9 minutter siden:

Snakkede engang med en pige i 30erne på en FKK. Hun var rimeligt træt af yngre gæster (på hendes egen alder, vel). Det var ret almindeligt at de købte en halv time, for at kneppe hende hårdt i - jeps, 28 minutter. Bli'r man øm af i længden dernede, skulle jeg hilse fra hende og sige. Jeg fik en meget høj stjerne - i 50'erne, købte en time, nussede og snakkede meget af tiden, og havde stille og rolig blid sex :)

Elsker at slikke fisse og kysse, så normalt vælger jeg at bruge en del tid på det. Men ja det sker da jeg knokler på af liderlighed.

Gider ikke rigtig Thai mere, dem der tilbyder Fuld Pakke. Det er jo en time med sex i mine øre. Eller i hvert fald det jeg synes jeg har lyst til. Men de fleste Thai mener det er 50 minutter massage og så mellem 3 og 5 minutter afslutning på en eller anden måde. Men tjah, kan på den anden side godt forstå, at happy ending vel heller ikke er 1 times hånd spiller. :shock:

Var et sted i Vejle, super smuk lækker pige og jeg fik hele turen af hende, og hun af mig. Hun smed tøjet fra start, mange smil, kys, kram, slik, stillinger osv... og fnisen da vi var færdige. Der er stadig annonce, men de svarer ikke. Tror sgu jeg er blokket på nr :D:D (Synes dog de skifter nr i et væk, så rammer nok ikke et aktiv nr. Har tit skrevet til et, og fået svar fra et andet)

Del dette indlæg

Link til indlæg

En anden forklaring kan også være at du spiller for meget pik (eller knepper for meget) 

Hvis du spiller for meget bliver nerverne hærdede, på samme måde som hvis du træner sandsæk uden handsker i lang tid. 

Så en pause kunne måske gøre en forskel, og også på følelsen af det. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...