Hop til indhold
Guest GangbangFyren

Nemtøs EN FULDSTÆNDIG FORMIDABEL FRÆK OPLEVELSE

Recommended Posts

Guest GangbangFyren

Ad omveje fik jeg kontakt til Nemtøs her på EG og der viste sig hurtigt en god fræk kemi. Vi drøftede mine lyster osv. og hun var klar på det hele – fræk som hun er. Desværre var jeg udenlands, så det tog noget tid før et møde kunne lade sig gøre.

Jeg havde fået opfattelsen, af en selvstændig moden kvinde der virkeligt tændte på at blive ”brugt som en liderlig luder” – Det levede hun i HØJ grad op til – og mere til …

Lever hun op til sine billeder? Et klart JA. Hun er en frodig kvinde med de største patter jeg nogensinde har leget med (og nej i den størrelse er det ikke bryster, men patter) De er faktisk overraskende faste og det kræver meget store hænder at kunne rumme dem – Jeg kunne ikke … Hun har en lækker fyldig røv og øverst troner et smukt, frækt ansigt, med et par glade øjne og et langt flot hår. Hendes fisse … et kapitel for sig …

Jeg havde booket et hotelværelse, hvor jeg overnattede og så var aftalen, at hun skulle komme kl. 08.30 og tilbringe 1,5 time sammen. Det endte med 2 tætpakkede liderlige nasty timer kun afbrudt fordi der var udtjekning kl. 11. Jeg havde følelsen af at Nemtøs kunne have forsat … Det viste sig at hun IKKE havde nogen bagkant, hvilket jo var heldigt for mig – en anden gang er jeg nok ikke så heldig.

Vi nåede omkring 90% af det vi havde aftalt – de sidste 10% nåede vi ikke. Til gengæld nåede vi så en del, vi ikke havde aftalt. Sådan går det når reptil hjernen slår til og der bare dyrkes intens liderlig sex …

Uden at gå i videre detaljer kan jeg lige lave nogen nedslag i den frække sex ..

- det vådeste dybe liderlige blow job, med masser af spyt (særklasse godt)

- pik, nosser og røv er aldrig før blevet slikket så intenst

- fræk øjen kontakt

- fist og de vildeste sprøjteorgasmer (undskyld til stuepigen ..)

- smæk på hendes lækre baller

- dybe legende våde liderlige tungekys

- på Nemtøs egen opfordring, blev hun også gennem pulet i røven, på trods af at hun havde sagt at hun IKKE dyrkede anal ved første møde

- ... *bortcensureret"

- ... *helt sikket bortcensureret*

Den samlede oplevelse kan bedst beskrives som ”30% ægte GFE, 60% beskidt LIDERLIG luder tøs og 10% elskov” og politikerne kommer sgu på seriøst overarbejde, hvis de skal opfinde en karakterskala der dækker denne oplevelse …

@Nemtøs tak for en skøn, fræk, liderlig, intens, våd, fræk og liderlig oplevelse

Redigeret af GangbangFyren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Frække  lækre  maskuline mand!

Tak  for  en  sublim  lækker  og  fræk  oplevelse  tidligere  i  dag.  

Det er  med  lethed jeg  har  været din  villige  og  liderlige  ludertøs, idet  du er  en  skøn  fræk  mand som  formår  at  lege.  

Skulle  andre  GP'er  falde  over  denne  her  mand  - kan  jeg  kun  sige  at  I ikke  tøve <3.

 

Tak  for  kuverter og  påskeæg! 

 

20190413_120125.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Babsfan
GangbangFyren skrev, for 2 timer siden:

Ad omveje fik jeg kontakt til Nemtøs her på EG og der viste sig hurtigt en god fræk kemi. Vi drøftede mine lyster osv. og hun var klar på det hele – fræk som hun er. Desværre var jeg udenlands, så det tog noget tid før et møde kunne lade sig gøre.

Jeg havde fået opfattelsen, af en selvstændig moden kvinde der virkeligt tændte på at blive ”brugt som en liderlig luder” – Det levede hun i HØJ grad op til – og mere til …

Lever hun op til sine billeder? Et klart JA. Hun er en frodig kvinde med de største patter jeg nogensinde har leget med (og nej i den størrelse er det ikke bryster, men patter) De er faktisk overraskende faste og det kræver meget store hænder at kunne rumme dem – Jeg kunne ikke … Hun har en lækker fyldig røv og øverst troner et smukt, frækt ansigt, med et par glade øjne og et langt flot hår. Hendes fisse … et kapitel for sig …

Jeg havde booket et hotelværelse, hvor jeg overnattede og så var aftalen, at hun skulle komme kl. 08.30 og tilbringe 1,5 time sammen. Det endte med 2 tætpakkede liderlige nasty timer kun afbrudt fordi der var udtjekning kl. 11. Jeg havde følelsen af at Nemtøs kunne have forsat … Det viste sig at hun IKKE havde nogen bagkant, hvilket jo var heldigt for mig – en anden gang er jeg nok ikke så heldig.

Vi nåede omkring 90% af det vi havde aftalt – de sidste 10% nåede vi ikke. Til gengæld nåede vi så en del, vi ikke havde aftalt. Sådan går det når reptil hjernen slår til og der bare dyrkes intens liderlig sex …

Uden at gå i videre detaljer kan jeg lige lave nogen nedslag i den frække sex ..

- det vådeste dybe liderlige blow job, med masser af spyt (særklasse godt)

- pik, nosser og røv er aldrig før blevet slikket så intenst

- fræk øjen kontakt

- fist og de vildeste sprøjteorgasmer (undskyld til stuepigen ..)

- smæk på hendes lækre baller

- dybe legende våde liderlige tungekys

- på Nemtøs egen opfordring, blev hun også gennem pulet i røven, på trods af at hun havde sagt at hun IKKE dyrkede anal ved første møde

- ... *bortcensureret"

- ... *helt sikket bortcensureret*

Den samlede oplevelse kan bedst beskrives som ”30% ægte GFE, 60% beskidt LIDERLIG luder tøs og 10% elskov” og politikerne kommer sgu på seriøst overarbejde, hvis de skal opfinde en karakterskala der dækker denne oplevelse …

@Nemtøs tak for en skøn, fræk, liderlig, intens, våd, fræk og liderlig oplevelse

Fantastisk læsning. Nemtøs er en fandens fræk tøs! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest GangbangFyren

@Babsfan det siger jeg dig - en fuldstændig vild omgang heftig sex. Og hun er bare den vildeste beskidte ludertøs !!! Kan godt forstå hun kun leger med mænd over 40 .. de unge fyre ville hun æde levende !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Babsfan
GangbangFyren skrev, for 1 minut siden:

@Babsfan det siger jeg dig - en fuldstændig vild omgang heftig sex. Og hun er bare den vildeste beskidte ludertøs !!! Kan godt forstå hun kun leger med mænd over 40 .. de unge fyre ville hun æde levende !!!

Enig. Skal du med til GB d. 17. Juni. Der skal hun have nonstop pik. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest GangbangFyren
Babsfan skrev, Lige nu:

Enig. Skal du med til GB d. 17. Juni. Der skal hun have nonstop pik. 

Ja det skal jeg. glæder mig til at se både @Nemtøs og @Frodige Ida få så meget pik. Tænker det bliver det vildeste våde gangbang ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest not bad

syns det gik pent godt den en gang jeg ha være på hin må se om jeg kan få overtal hin eller om mig og hin kan find en dag 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest GangbangFyren
not bad skrev, for 11 minutter siden:

syns det gik pent godt den en gang jeg ha være på hin må se om jeg kan få overtal hin eller om mig og hin kan find en dag 

God fornøjelse “not bad” :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest not bad
GangbangFyren skrev, Lige nu:

God fornøjelse “not bad” :)

jo tak håber da hun er frisk 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
GangbangFyren skrev, for 12 timer siden:

Ja det skal jeg. glæder mig til at se både @Nemtøs og @Frodige Ida få så meget pik. Tænker det bliver det vildeste våde gangbang ...

Lyder sgu super - tænker at deltage hvis der er store babser og anal / sandwich på menukortet, så er det lige  mig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Boobsandgb skrev, for 59 minutter siden:

Lyder sgu super - tænker at deltage hvis der er store babser og anal / sandwich på menukortet, så er det lige  mig ;)

Hej du.

vi tilbyder ikke analt til vores GB men meget andet frækt.

Du er velkommen til at læse vores tråd under sex event samt der vil komme annonce på annoncelight i den nærmest fremtid.

ida

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest GangbangFyren
Dygtig Tømrer skrev, for 24 minutter siden:

Hvor får man fat i Nemtøz

Du kunne jo skrive til hende her på Eroguide :-) søg på Nemtøs (uden z .. hun er ikke en teenager ... ) eller klik på hendes navn med lyserødt ovenfor ...

enjoy

Redigeret af GangbangFyren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dygtig Tømrer skrev, for 3 timer siden:

Hvor får man fat i Nemtøz

Det er ikke så svært. Du stiller dig op på torvet i Vorbasse og venter på at hun kommer forbi, eller skriver en høflig PB til hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
AalborgLook skrev, for 7 timer siden:

Det er ikke så svært. Du stiller dig op på torvet i Vorbasse og venter på at hun kommer forbi, eller skriver en høflig PB til hende. 

Måske  skulle  jeg  stille  mig  på  Torvet  og  se  om  det  giver  et  par  dejlige  frække  oplevelser.  Jeg  har  aldrig  været  i Vorbasse  - er  der  garanti  for  en  omgang  ordenlig  saftig  leg ??? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 14.4.2019 at 22:50:

Måske  skulle  jeg  stille  mig  på  Torvet  og  se  om  det  giver  et  par  dejlige  frække  oplevelser.  Jeg  har  aldrig  været  i Vorbasse  - er  der  garanti  for  en  omgang  ordenlig  saftig  leg ??? 

Tror du skal vente til uge 28 (eller hvornår fanden der nu er Vorbasse Marked.) Til den tid tror jeg sagtens, du kan rende på en ordentlig tyr eller 2 derude... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest GangbangFyren
Nemtøs skrev, den 17/4/2019 at 15:02:

@GangbangFyren tak  for  endnu  en  lækker fræk og  meget  våd  oplevelse 

Det var en beskidt og meget våd oplevelse :- )

Jeez du er bare FRÆK .......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...