Hop til indhold
mrev16

Trans Lina - sød TS med en ordentlig ladning

Recommended Posts

Hej EG’ere. Jeg fik i dag fornøjelsen af at besøge trans Lina https://annoncelight.dk/showad/260982

Virkelig dejlig oplevelse, hun så ganske ok ud 7/10, men jo billederne er photoshoppet lidt. Bestilte 30 min og vi startede ud med at jeg fik varmet hendes pik op med min mund og den voksede sig fint stor. Nok ca. 18-19 cm. Derefter bollede hun mig indtil jeg kom, og efter det lå vi lige og snakkede lidt og hyggede indtil jeg bad hende om at give mig sit sperm. Og hold da op, der var virkelig meget, tror det er den største ladning jeg har fået til dato. Efterfølgende hyggesnakkede vi lidt mere mens vi tog tøj på og jeg tog hjem. Hertil vil jeg også nævne, at hun faktisk snakkede ganske fint engelsk og det var let at kommunikere med hende.

Alt i alt var oplevelsen til 8/10. Pigen var sød og  på intet tidspunkt kiggede hun på klokken eller skyndte sig, og selve akten varede ca 25 min og var ude af døren efter de 30. Prisen var 1000kr for 30 min inkl hendes ladning, hvilket jeg også synes er en rimelig fair pris. Eneste to ting der gør at hun ikke får 10, er at hun ikke  hendes pik gerne måtte have været 2-3 cm større for at give lidt mere nydelse når jeg blev kneppet. Den anden ting var at hun ikke rigtig var så vild med at kysse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
LesterBurnham skrev, den 13/4/2019 at 11:58:

Lyder som en pænt fræk oplevelse ;) Mon hun kan lokkes til kbh? ;) 

Lester. Hun er i Aalborg én uge mere, og sagde at hun efterfølgende havde planer om at tage videre til KBH :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jutlandia skrev, den 13/4/2019 at 12:05:

Har overvejet at kigge forbi men jeg er ret ny, vil du mene det kræver mere erfaring før man besøger Lina?

Som sagt er hendes pik ikke alt for stor, så vil sige, at det er en rigtig fin begynderstørrelse, der ikke gør ondt. Og som sagt er hun god til at lytte og snakke med, tager sig god tid og går i, at du har det godt. Så hvis du siger til hende, at du er nybegynder og være gentle and slow, så tager hun helt sikkert højde for det :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Binze
mrev16 skrev, den 13.4.2019 at 11:27:

Hej EG’ere. Jeg fik i dag fornøjelsen af at besøge trans Lina https://annoncelight.dk/showad/260982

Virkelig dejlig oplevelse, hun så ganske ok ud 7/10, men jo billederne er photoshoppet lidt. Bestilte 30 min og vi startede ud med at jeg fik varmet hendes pik op med min mund og den voksede sig fint stor. Nok ca. 18-19 cm. Derefter bollede hun mig indtil jeg kom, og efter det lå vi lige og snakkede lidt og hyggede indtil jeg bad hende om at give mig sit sperm. Og hold da op, der var virkelig meget, tror det er den største ladning jeg har fået til dato. Efterfølgende hyggesnakkede vi lidt mere mens vi tog tøj på og jeg tog hjem. Hertil vil jeg også nævne, at hun faktisk snakkede ganske fint engelsk og det var let at kommunikere med hende.

Alt i alt var oplevelsen til 8/10. Pigen var sød og  på intet tidspunkt kiggede hun på klokken eller skyndte sig, og selve akten varede ca 25 min og var ude af døren efter de 30. Prisen var 1000kr for 30 min inkl hendes ladning, hvilket jeg også synes er en rimelig fair pris. Eneste to ting der gør at hun ikke får 10, er at hun ikke  hendes pik gerne måtte have været 2-3 cm større for at give lidt mere nydelse når jeg blev kneppet. Den anden ting var at hun ikke rigtig var så vild med at kysse.

Synker du hendes sæd? Og gør du det hver gang med forskellige? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...