Hop til indhold
Guest The Nick

Erfaringer søges!!

Recommended Posts

Guest BM29

Nyt navn - hver uge !  Jeg har aldrig været der, og har absolut ikke lyst til at besæge vedkommende. 

Det er man nok nødsaget til, med alle de negative omtaler . 

Heldigvis bruger "hun" ( nogle har hende mistænkt for at være en mand )  de samme billeder . 

 

 

https://www.google.dk/search?hl=da&q=girl&tbm=isch&tbs=simg:CAQSkwEJk0nuZl3fN1AahwELEKjU2AQaAAwLELCMpwgaYgpgCAMSKPkc2BDXENwQhx3fEdEb4xGwBcsQuyCXMZgx6zvqO88j2jvjMMwj1SAaMP4JwNyio4I4fllhL1BtmHsFXmpx5_1xnvucbF4T4Y4XdZaHSe3FEjOO83uGQOyZ8BiAEDAsQjq7-CBoKCggIARIEKRs2MQw&sa=X&ved=0ahUKEwiXn8Po3M3hAhXO-ioKHa0uAnEQ2A4IKigB&biw=1366&bih=657

 

Redigeret af BM29

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse123

Der er vist flere tråde om hende. Hun aflyste med mig 10-12 minutter før aftalt tid, vel at mærke efter at jeg havde kørt i tæt på en time. Skrev til hende 15 min før uden respons. Lidt efter skrev jeg, at jeg var i området, hvis hun var klar. Så aflyste hun med hovedpine som årsag.

Min anbefaling er, at I ikke kontakter hende, og at I under ingen omstændigheder laver aftaler med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...