Hop til indhold
Hestemand

1966kvinden. Din bedste vens bedste ven.

Recommended Posts

I går havde jeg fornøjelsen af, at møde denne herlige kvinde for første gang. Forinden havde der været lidt SMS korrespondance.Men nu var jeg her. Efter et hurtigt bad, lagde jeg mig på briksen på maven. Så startede hun med massage af skulder, ryg, baller og ben med dejlig varm olie. Jeg faldt helt til ro. Så vendte jeg mig om. Nu fik jeg øjenkontakt med hende. Topløs. Dejlige store bryster. Det var svært ikke at røre, men det må man ikke.  Fokus skal være på dig selv og dine energier. Så begyndte en halv times kombineret prostata og lingam massage. Her blev varieret mellem lingam, prostata, boller og mave. Nøj, hvor var det skønt, og gav en dejlig følelse i hele kroppen, da jeg kom. Som i nok har gættet kommer jeg selvfølgelig igen, og kan varmt anbefale jer andre et besøg hos denne dejlige kvinde, som formår at give din bedste ven den bedste massage. 

https://1966kvinden.webnode.dk/

Redigeret af Hestemand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hestemand skrev, for 1 time siden:

I går havde jeg fornøjelsen af, at møde denne herlige kvinde for første gang. Forinden havde der været lidt SMS korrespondance.Men nu var jeg her. Efter et hurtigt bad, lagde jeg mig på briksen på maven. Så startede hun med massage af skulder, ryg, baller og ben med dejlig varm olie. Jeg faldt helt til ro. Så vendte jeg mig om. Nu fik jeg øjenkontakt med hende. Topløs. Dejlige store bryster. Det var svært ikke at røre, men det må man ikke.  Fokus skal være på dig selv og dine energier. Så begyndte en halv times kombineret prostata og lingam massage. Her blev varieret mellem lingam, prostata, boller og mave. Nøj, hvor var det skønt, og gav en dejlig følelse i hele kroppen, da jeg kom. Som i nok har gættet kommer jeg selvfølgelig igen, og kan varmt anbefale jer andre et besøg hos denne dejlige kvinde, som formår at give din bedste ven den bedste massage. 

https://1966kvinden.webnode.dk/

Tusinde tak for dine pæne ord... Det var en fornøjelse og du er meget velkommen igen... :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder som en fantastisk oplevelse 

må man da helt sikkert få prøvet. 

Er det kun eftermiddag hun kan, eller er morgen og formiddage også muligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
B-ande skrev, 1 time siden:

Lyder som en fantastisk oplevelse 

må man da helt sikkert få prøvet. 

Er det kun eftermiddag hun kan, eller er morgen og formiddage også muligt. 

Send hende en SMS. Så får du helt sikkert en aftale 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg også prøvet denne form massage, og hvilken lækker oplevelse. 

Er helt klart den bedste måden jeg har startet dagen på. 

Kommer helt sikker igen...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...