Hop til indhold
PTH

Smukke Danske Anna i Nørresundby

Recommended Posts

Grundet lidt forskellige omstændigheder havde jeg pludselig muligheden for at besøge Anna, jeg har længe haft kig på hende men hendes åbningstider (9-15) har gjort det stortset umuligt for mig lige indtil igår :P

Der er allerede skrevet meget om Anne og ved ikke og jeg kan finde på nye tillægsord men lad det være sagt med det samne jeg er kæmpe fan hun lever til fulde op til hver eneste positive ytring. Total imødekommende nærværende indlevende fra det øjeblik jeg kom ind af døren. Den næste time var for mig ren nydelse og kan uden at blinke sige det er de bedste blowjob jeg har fået til dags dato !!! 

De øvrigt slibrige detaljer er ikke nødvendige men blot konstatere at jeg håber at ha bil problemer en torsdag snart igen :lol:

Til sidst - har du ik besøgt Anna så snyd ikke dig selv for det jeg kan kun give de varmeste anbefalinger :-P

 

https://annoncelight.dk/profile/SMukke+danske+Anna

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu ikke så hørt pth, det bliver jo umuligt at finde en tid hos hende så. :)

jeg er fuldstændig enig, hun er så dejlig 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tusind tusind tak for den flotte anmeldelse :-P hvor er jeg glad for at læse, at jeg fik smurt den gearstang som den skulle :P

Du skal være så velkommen forbi til efterbehandlinger, for jeg nød bestemt også en fræk hyggestund i dit selskab, håber vores veje krydses igen  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu må jeg også give udtryk for min glæde ved at have besøgt dig flere gang måske den mest affaren . Jeg kan sige at du for mit vedkommende bliver bedre fra gang til gang, vi har vel snart været igennem alle de ting du byder på, men du overrasker  mig hver gang med nye ting  Jeg glæder mig allerede til næste gang, er gået i gang med at planen til hvad der skal prøves!!

Sikken nogle glædesstunder du har givet mig så mange tak for det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fsi skrev, den ‎15‎-‎04‎-‎2019 at 18:32:

Nu må jeg også give udtryk for min glæde ved at have besøgt dig flere gang måske den mest affaren . Jeg kan sige at du for mit vedkommende bliver bedre fra gang til gang, vi har vel snart været igennem alle de ting du byder på, men du overrasker  mig hver gang med nye ting  Jeg glæder mig allerede til næste gang, er gået i gang med at planen til hvad der skal prøves!!

Sikken nogle glædesstunder du har givet mig så mange tak for det.

Tusind tak, det gør mig glad at sende et stk. glad mand ud i verden :wub:og vil altid glæde mig til flere frække lege med dig 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Waooo, :rolleyes:

Ja, ja og atter ja!! Anna, du er helt igennem hot, opfindsom, villig, sjov, intelligent og frem for alt en forrygende vildkat på lagnerne. Vi byder hinanden op til frække nye overraskelser hver gang vi er sammen og skaber os et nyt sexet univers, som kun får idéerne til at myldre, med nye sjove sexede tiltag til vi igen mødes. Jeg vil ikke undlade at nævne dine helt og aldeles forrygende og mindblowing blowjobs, som holder mig på kanten så ufatteligt længe!!<3:P

Jeg vil opfordre alle nye læsere til at gå langt udenom Anna, for hun kan da ikke blive ved med at have ledige tider, når hun levere den ene gudindepræstation efter den anden, med tydelig reference til de mange øvrige anmeldelser, som jeg derfor også helt må tilslutte mig.:)

Det er sgu næsten synd for de mange piger/koner/kærestere som ALDRIG kommer i nærheden af dit niveau, Anna.....at du vil være det bekendt........at sætte barren så højt for hvordan sex burde være :razz:<3:D

Fik jeg sagt at jeg glæder mig til næste, allerede planlagte besøg. Det bliver vildt, sjovt, hyggeligt og burning hot!!!

Kærligst din TIDSRØVER :wub::ph34r:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...