Hop til indhold
cobham

Chleo og min første knallert

Recommended Posts

Jeg var rigtig glad for den knallert. Vi var et, den og jeg.

Fik min første knallert som fjortenårig. Bortset fra alderen ikke noget ulovligt der. Den var hverken tunet, gearet, hakket eller boret (ikke ret meget i alle tilfælde) som hos så mange af de andre drenge.

For for mig var det ikke farten, det handlede om.

Det var stilen. Og så den der touring-ting med friheden.

Friheden: Den knallert var min første materielle manifestation af min vilje til at styre og have kontrol over mit eget liv.

Vi havde en bane nede bag skovtykningen. Der var megen skov, der hvor jeg kommer fra, og det var bekvemt både til knallertkørsel og ungkvindelige stævnemøder på sommeraftener uden for uromantiske voksnes blikke.

Knallert-wise havde Statsskovvæsenet – deres fædrelandsnyttige indsats være velsignet – pløjet en bred, kilometerlang korridor gennem skoven, som i hver ende var udstyret med to store vendepladser formentlig tiltænkt statsskovvæsentlige køretøjers vendebehov.

Men vi brugte nu mest vendepladserne til afprøvning i knallertudskridninger og gummiafbrænding , før vi returnerede til den kilometerlange korridor nu blot mod den modsatte vendeplads.

Men det var der – mellem fyrre- og bøgestammer i 30-meters klassen – at det skete:

Vi blev ét, min knallert og jeg.

Det krævede et par buler både til hende og til mig, men lige pludselig var den der: Torpedostilen på den lange lige linje - hurtigt op i gear, ned at ligge oven på hende, hvorefter hun spandt som en kat.

Og ved vendepladserne selvfølgelig håndtering af kurverne og de hurtige trunarounds. Navnlig her var vi cool og klar, hende og jeg. De andre kunne sætte os på den lange linje, men the swing - her var vi de bedste.

For det handlede om stil og gefühl. Og vi blev som sagt et, hende og jeg.

Min knallert var ikke ny.

Den lignede ikke helt dem på reklamebillederne i Vi Unge, men den var, hvad de to tre fritidsjob, jeg passede, rakte til.

Chleo passer heller ikke helt til sine billeder.

Der må være både photoshop og formentlig en fødsel mellem hende og dem. Hun er mere MILF end 23.

Men hun er sgu en dejlig dame.

Det var første gang for mit vedkommende.

Godt blow og dejligt behagelig sex. Der var et par buler, naturligvis (my bad), men det var alt sammen første gang. Og der var grin og humor hele vejen

Og så var jeg solgt, da jeg pludselig mærkede, at paraderne faldt og hun slappede af under mine hænder.

Og nej. Jeg er ikke naiv eller bilder mig noget ind: jeg giver ikke GP’ere orgasmer på stribe under mine besøg, men jeg ved, hvornår den er der – hvornår en GPer fra Langbortistan stoler nok på mig til at slappe af og være sig selv i mit selskab.

Det gjorde Chleo first time.

Chleo fortjener ikke at blive sammenlignet med en knallert. På ingen måde.

Men det var alligevel her, jeg kom til at tænke på alle de mange sommeraftner på statsskovvæsenets motorvej i de store skove, hvor jeg kommer fra. Hvor vi larmede vores længsler ud på knallerter bulet af ærefulde styrt og stolte vrid på gashåndtaget.

Chleo er en meget behagelig kvinde, som jeg tror, jeg sagtens kunne finde rytmen med. Vi vil være gode på den lange lige linje, men allerbedst i kurverne. The Swing.    

Så alt sagt til Chleos ære:

Jeg elskede den knallert. Hun og jeg var et.

Cobham

Redigeret af cobham

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
cobham skrev, for 2 minutter siden:

Jeg var rigtig glad for den knallert. Vi var et, den og jeg.

Fik min første knallert som fjortenårig. Bortset fra alderen ikke noget ulovligt der. Den var hverken tunet, gearet, hakket eller boret (ikke ret meget i alle tilfælde) som hos så mange af de andre drenge.

For for mig var det ikke farten, det handlede om.

Det var stilen. Og så den der touring-ting med friheden.

Friheden: Den knallert var min første materielle manifestation af min vilje til at styre og have kontrol over mit eget liv.

Vi havde en bane nede bag skovtykningen. Der var megen skov, der hvor jeg kommer fra, og det var bekvemt både til knallertkørsel og ungkvindelige stævnemøder på sommeraftener uden for uromantiske voksnes blikke.

Knallert-wise havde Statsskovvæsenet – deres fædrelandsnyttige indsats være velsignet – pløjet en bred, kilometerlang korridor gennem skoven, som i hver ende var udstyret med to store vendepladser formentlig tiltænkt statsskovvæsentlige køretøjers vendebehov.

Men vi brugte nu mest vendepladserne til afprøvning i knallertudskridninger og gummiafbrænding , før vi returnerede til den kilometerlange korridor nu blot mod den modsatte vendeplads.

Men det var der – mellem fyrre- og bøgestammer i 30-meters klassen – at det skete:

Vi blev ét, min knallert og jeg.

Det krævede et par buler både til hende og til mig, men lige pludselig var den der: Torpedostilen på den lange lige linje - hurtigt op i gear, ned at ligge oven på hende, hvorefter hun spandt som en kat.

Og ved vendepladserne selvfølgelig håndtering af kurverne og de hurtige trunarounds. Navnlig her var vi cool og klar, hende og jeg. De andre kunne sætte os på den lange linje, men the swing - her var vi de bedste.

For det handlede om stil og gefühl. Og vi blev som sagt et, hende og jeg.

Min knallert var ikke ny.

Den lignede ikke helt dem på reklamebillederne i Vi Unge, men den var, hvad de to tre fritidsjob, jeg passede, rakte til.

Chleo passer heller ikke helt til sine billeder.

Der må være både photoshop og formentlig en fødsel mellem hende og dem. Hun er mere MILF end 23.

Men hun er sgu en dejlig dame.

Det var første gang for mit vedkommende.

Godt blow og dejligt behagelig sex. Der var et par buler, naturligvis (my bad), men det var alt sammen første gang. Og der var grin og humor hele vejen

Og så var jeg solgt, da jeg pludselig mærkede, at paraderne faldt og hun slappede af under mine hænder.

Og nej. Jeg er ikke naiv eller bilder mig noget ind: jeg giver ikke GP’ere orgasmer på stribe under mine besøg, men jeg ved, hvornår den er der – hvornår en GPer fra Langbortistan stoler nok på mig til at slappe af og være sig selv i mit selskab.

Det gjorde Chleo first time.

Chleo fortjener ikke at blive sammenlignet med en knallert. På ingen måde.

Men det var alligevel her, jeg kom til at tænke på alle de mange sommeraftner på statsskovvæsenets motorvej i de store skove, hvor jeg kommer fra. Hvor vi larmede vores længsler ud på knallerter bulet af ærefulde styrt og stolte vrid på gashåndtaget.

Chleo er en meget behagelig kvinde, som jeg tror, jeg sagtens kunne finde rytmen med. Vi vil være gode på den lange lige linje, men allerbedst i kurverne. The Swing.    

Så alt sagt til Chleos ære:

Jeg elskede den knallert. Hun og jeg var et.

Cobham

Love, love :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha Cobham - åh simplere tiders sommernætter står i et poetisk skær og så kommer der et tidspunkt hvor vi vækker dem til live igen i korte intense øjeblikke med gudinder som man bare må takke skæbnen for at man indimellem har råd til :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fynbomanden
Morabito skrev, for 18 minutter siden:

Sååeh...du kneppede en luder, sagde du?

hehe :) - og knallerten, var det en Puch Maxi eller en Kreidler?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åhhhhhh kære @cobham takker for at lige tage mig tilbage til min ungdom ,,kan huske fra min tid i ungdomsskolen til motor lære,,,de simple ord ,,,indsugning,kompression,forbrænding,udstødning ,,,,,tænker at der da er visse ligheder imellem en knallert og så at være med en skøn kvinde,,,,

Kunne så godt bruge dine skrive kundskaber da jeg jo på en eller anden måde skal ha skrevet om vores tur til Frankfurt,,

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...