Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har også været der og formentlig fået samme service som dig.

Jeg er ikke skuffet, for jeg fik hvad jeg kom for - et ganske udmærket blæs og knald med en sød og dejlig pige. Sætter man sig op til den helt store GFE er det helt sikkert ikke de 2-3 bollefabrikker man skal besøge. Jeg har huseret en del på de 3 steder (Valby, Hvidovre og Søborg) - jeg har forsøgt mig med en time, men det endte noget akavet og jeg gik glad efter en halv. Siden er jeg gået efter de 20 minutter og det er meget passende for mig til et godt blæs og knald. Alle de piger jeg har været sammen med har været meget søde og venlige, gensynsglæden kan sagtens være stor hos dem, men den seksuelle fornøjelse er stort set kun envejs. nogle af dem forsøger at fake noget der helt sikkert kan få nogle af forummets "superelskere" til at tro at de beriger pigen med en fantastisk seksuel oplevelse, men når man snakker med pigerne smiler de lidt af det - for dem er det et ærligt job der udelukkende handler om at tjene nogle penge. Stor respekt for det samt deres ærlighed.


Jeg har flere gange, formentlig også til Anna, sagt "dont fake, just smile" Så får du lov til at kneppe en dejlig flot pige som ligger og smiler - der er da ikke noget bedre i livet :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
FKK4Ever skrev, den 14.4.2019 at 10:27:

... - for dem er det et ærligt job der udelukkende handler om at tjene nogle penge. Stor respekt for det samt deres ærlighed.

Jeg har flere gange, formentlig også til Anna, sagt "dont fake, just smile" Så får du lov til at kneppe en dejlig flot pige som ligger og smiler - der er da ikke noget bedre i livet :-)

100% agree with above.

But just a little anecdote about telling that to a faking sex worker: I was once with a pretty and popular girl in Rødovre, and wanted to just enjoy the girl's pretty figure and tight pussy when nailing her from behind. She was moaning quite loud in an irritating, phony way, so I said: "Please stop that moaning, you don't need to pretend anything, just be yourself and relax."

Well, she didn't take it well, stopped the whole act and said that since there's no chemistry between us she doesn't want to fuck any more. She said I could finish on her body and leave, I would get some of my money back. And there was nothing else to do, she was totally upset about what I had said.

So be careful about getting too honest with a hard working girl who's putting on her best act with pride...   :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, for 23 timer siden:

Jeg er helt enig. Jeg har været hos Anna to gange, og hun er sød, smuk og dejlig, men er ikke til GFE. 

Jeg er også gået over til 20 minutters besøg i Hvidovre Bolle Opgang. 

Men på 20 minutter må du også komme 5 gange —— 20min superfrench, multiposition fuck, many times sperm

eller lige så mange gange du vil :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg overvejer at besøge Anna. Jeg blev lidt nysgerrig på "Hvidovre bolle opgang" Der må være flere piger der. Manden de kaldte hest,,,,, kan du informere om de andre piger?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op der er noget at vælge imellem og sikke fine priser. Det virker lidt ,,,, billigt. Nogen der kan anbefale hvem jeg skal vælge. De må gerne kunne snakke nogenlunde engelsk. Tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
selberdo skrev, for 39 minutter siden:

Hold da op der er noget at vælge imellem og sikke fine priser. Det virker lidt ,,,, billigt. Nogen der kan anbefale hvem jeg skal vælge. De må gerne kunne snakke nogenlunde engelsk. Tak

Lave en efterlysning-

Del dette indlæg


Link til indlæg
selberdo skrev, for 2 timer siden:

Er det ikke det jeg har gjort her? Eller er jeg helt væk.

Du er helt væk, hvis det er de to muligheder. Du skriver selvfølgelig en efterlysning i forum for efterlysning og ikke i en tråd, der handler om anmeldelse af en anden pige end nogen af dem du efterlyser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
selberdo skrev, den 17.4.2019 at 12:43:

Jeg overvejer at besøge Anna. Jeg blev lidt nysgerrig på "Hvidovre bolle opgang" Der må være flere piger der. Manden de kaldte hest,,,,, kan du informere om de andre piger?

Du kan bare tager derover uanmeldt, og se hvem der er der. De holder for det meste alligevel ikke de aftaler, man laver, når man skriver med dem. Synes også mange af deres billeder er misvisende. De fleste af dem ser ikke nær så godt ud irl.

Redigeret af Virgil

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det kan godt være jeg skal prøve det. Nu har jeg skrevet til 3 af dem uden at få svar. Virgil hvordan fungerer det hvis man bare dukker op. De sidder vel ikke på en række og venter på at blive udpeget??

I øvrigt undrer deres prissætning mig lidt. Det er jo dejligt billigt og fint med en mulighed for 20 minutter, men jeg kan se at det koster 400 kr. Altså 100 kr pr minut, men det bliver pludselig dyrere hvis man vælger 30 minutter. Det er da lidt omvendt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De har en fælles telefondame til at tage imod henvendelser. Så hvis hun har travlt, kan det godt være du ikke får svar på nogen af numrene.

Jeg vil ikke anbefale at du bare dukker op. Det foregår i almindelige lejligheder med almindelige mennesker som naboer. Jeg tror ikke de vil være meget for at du render op af ned trapperne og banker på dørene i håbet om at en af pigerne lukker op. Reserver tid god tid i forvejen,  og bekræft med dem at du kommer en time før du er der, så skal du nok undgå skuffelse.

Mht til tid og pris, så er tiden mere eller mindre fra du træder ind i lejelighed til du træder ud. Så med 20 minutter kommer en stor andel af tiden nok til at gå med at hilse, betale og tage tøj af og på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
selberdo skrev, for 2 timer siden:

I øvrigt undrer deres prissætning mig lidt. Det er jo dejligt billigt og fint med en mulighed for 20 minutter, men jeg kan se at det koster 400 kr. Altså 100 kr pr minut, men det bliver pludselig dyrere hvis man vælger 30 minutter. Det er da lidt omvendt.

Du regner eller skriver forkert. Men det er rigtigt, at 30 min er dyrere per enhed end 20 min eller 60 min. Mit gæt er, at de kalkulerer med at de færreste forsøger "multisperma" inden for 20 min og derfor er det reelt bare en "quickie" - altså til det lykkes hende at få dig til at komme en gang.

Hvis du vælger "extra" er der dog balance i pristrappen - og man kan også overveje, hvad "nettotiden" er (altså tid til af- og påklædning).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...