Midtjyde6 72 Skrevet 18. April, 2019 Milf GFE skrev, for 19 timer siden: Det har jeg så lige gjort, smiler. Ham, som jeg ellers havde en dejlig aftale med, ja, han blev så kuppet af konen til at deltage i lige præcis = familie tam tam. Griner. Bliver spændende, om en afløser henvender sig, eller om jeg blot skal nyde det gode vejr udenfor og ikke sexe. Ved godt, hvad jeg helst vil. Men kommer nu nok til at kunne nå lidt af begge dele. Giv lyd de damer, hvis aftenen i aften er uden selskab, jeg har heller ikke de store planer, men en fræk aften er jeg altid klar på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BM29 Skrevet 19. April, 2019 Skærtorsdag blev til et besøg hos http://madamesascha.com/da/. Langfredag var jeg til brunch med nogle af mine søde naboer, og på udflugt med selv samme naboer efterfølgende . Lørdag står på indkøb og opstart af "kolonihaven" ( mine altankasser ) . Søndag er der kræmmermarked på Bellahøj . Mandag ???? Måske familiebesøg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Val Venis 478 Skrevet 20. April, 2019 Ikke det store for mit vedkommende. Slappe af, se film og serier, spille konsolspil, træne, læse og høre musik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milf GFE Skrevet 20. April, 2019 Når det nu var mig, som startede denne tråd, så må jeg vel hellere berette lidt om hvad jeg har brugt dagene på indtil nu: torsdag - fødselsdag / efterfulgt af hygge med min søn, en længere gåtur, spise is og slappe af og spise mere is Fredag - sove længe - endnu en gåtur, en tur i Rush, take away, gåtur, mere is Lørdag - sove længe - hygge med sønnen - afl. ham hos far... en shoppetur, fik købt nogle fede ting, peoplewatching fra en cafe med en iskaffe, aftensmad på en cafe - og nu sidder jeg så i sofaen og hører dejlig musik og nyder et par glas champagne og på den seksuelle front..., når jeg nu har haft annonceret efter frækt selskab på AL, tror simpelthen at jeg skriver en samlet opdatering når Påsken er helt ovre - smiler. Så kan I jo altid kommentere på den - om jeg fik det, jeg søgte. hi hi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fynboen11 106 Skrevet 22. April, 2019 Jeg vil i dag skifte hjul på mine biler, med mindre der kommer et frækt tilbud Jeg er til møde privat og i swingerklub Q og par Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 22. April, 2019 En fræk aftale i dag er aflyst af manden, da hans kone lagde beslag på ham - en typisk wanker. Nyder min havregryn med mælk lige nu resten af dagen vil blive brugt på almindelige gøremål inden hverdagen starter i morgen igen. God solskinsdag til jer alle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grenå 347 Skrevet 22. April, 2019 (edited) Nemtøs skrev, for 47 minutter siden: En fræk aftale i dag er aflyst af manden, da hans kone lagde beslag på ham - en typisk wanker. Nyder min havregryn med mælk lige nu resten af dagen vil blive brugt på almindelige gøremål inden hverdagen starter i morgen igen. God solskinsdag til jer alle Du kunne også bare ha hældt mælken udover dine store bryster, tror det ville blive et hit hvis der dukkede et billede op. Og så måtte havregryn være lidt tørre at få ned efterfølgende Redigeret 22. April, 2019 af Grenå Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 22. April, 2019 Yes min sugarbabe er nu medlem af milehigh club.....nyder nu restpåsken i sommerhuset med en yngre kvinde...damm hun er god... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest not bad Skrevet 22. April, 2019 påske bruge på venner og byen og pronhub !! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milf GFE Skrevet 22. April, 2019 ... Uden at nævne navne eller gå i detaljer med hvem, der gjorde hvad ved mig og omvendt, så kan jeg oplyse, at jeg har haft en fantastisk sexet Påske. Sammenlagt blev det til: Tre helt unikke blowjobs - et i naturen, et på bagsædet af en bil og et i min seng, uhmmmmm Og tre gange seksuelle udskejelser af længere tids varighed. Afbrudt af hyggelige snakke, kyssen og kælen. Whats not to like. Alle fantastiske mænd på hver deres måde. Tusind tak. I ved selv, hvem I er. Men alle er vist ikke medlemmer af dette skøre univers. Og I er hver og een velkommen en anden gang i fald, at I skulle have lyster i den retning. De kærligste hilsner Mila Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 22. April, 2019 Gisp,,, takker for lige at dele søde @Milf GFE lækker måde lige at afslutte dette års påske, kunne dog sagtens ha brugt et længere uddybende skriv fra dig ,men omvendt så ville jeg ha yderst svært ved at falde i søvn i aften så,,dejlig lille opfølgning på din fine tråd som startede da påsken kom Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg