Hop til indhold
Guest Redfield81

Alessia i Aalborg

Recommended Posts

Guest Redfield81

For nogle dage siden havde jeg en rigtig lortedag og kunne godt bruge lidt opmuntring.

Jeg besluttede mig for at besøge Alessia, som jeg havde besøgt et par gange før i tiden.

 

Det tog lidt tid for mig at finde hendes nye adresse nær havnen, men det lykkes da.

Lad mig starte med at sige, at hendes billeder er 100% ægte, men hun er langt smukkere i virkeligheden.

 

Efter lidt hyggesnak, tog vi begge en hurtig tur under bruseren, og smed os så på sengen.

Alessia er på en gang både superfræk og kærlig, og uden at gå for meget i detaljer, kan jeg roligt sige, at man bestemt ikke går skuffet derfra. Sikke en krop hun har :wub:

Da vi var færdige med at nyde hinanden, lå vi og snakkede i mindst en halv time, fordi hun hører ikke til den slags piger, der har travlt med at kigge på uret. Jeg havde bestilt en time, og var der mindst i halvanden.

 

Jeg gik derfra i højt humør. Alessia var virkelighed med til at redde min dag.

 

Gentagelsesfare: MEGET HØJ :lol:

 

https://annoncelight.dk/showad/227406

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun give dig ret, der er virlelig kvalitet for pengenge og en gentagelsesfare der kan ruinere selv donald trump B)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun skriver glat fisse, men på et af billederne aner jeg en trimmet dusk. Nogle der hvad hun er fornylig? Med yngre babes med hår på er jeg bare solgt (eks., Nina i det gule hus i Rødovre i sidste måned (er rejst hjem nu) præsenterede til min overraskelse en bred trimmet behåring der betød at jeg havde mit ansigt i sydenden under stort set hele besøget :-)) 

Skal til dobbelt A her en af dagene ... så dét ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må desværre meddele at denne skønhed er rejst hjem på ferie lige nu, hun sagde hun kom igen on en 2 ugers tid men der var ikke sat en fast dato for hendes retur 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun tilslutte mig, Alessia er en fantastisk pige. Jeg har efterhånden besøgt hende nogle gange og hendes selskab bliver kun bedre og bedre. 

Håber snart at se hende i Aalborg igen når hun er tilbage fra ferie.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

it is me: er der ikke nogen der har kontakt med hende måske på facebook ? jeg virkelig savner hende 

 

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Niceboner

Dælme en fræk og lækker tøs og så er hun også med på kinky anallege ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
autobahn skrev, den 18.4.2019 at 12:27:

Hun skriver glat fisse, men på et af billederne aner jeg en trimmet dusk. Nogle der hvad hun er fornylig? Med yngre babes med hår på er jeg bare solgt (eks., Nina i det gule hus i Rødovre i sidste måned (er rejst hjem nu) præsenterede til min overraskelse en bred trimmet behåring der betød at jeg havde mit ansigt i sydenden under stort set hele besøget :-)) 

Skal til dobbelt A her en af dagene ... så dét ! 

Ku et eller andet sted, godt tænke mig, autobahn var svaret, ja nogen har dog været der, down there :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...