Hop til indhold

Dansk Kvinde 40 +

Featured Replies

Skrevet

Hej,

Er det helt umuligt at finde en dansk kvinde på 40 + gerne husmor eller milf til hygge enten med penge eller uden penge indvolveret. Gerne Østjylland men også resten af Jylland. Skriv gerne her eller PB 

God weekend 

Redigeret af Peter26

Skrevet

På Superchat er der af og til en Lone 54 Horsens - i rummet "Par søger...…." - amatør, men tror hun er ret aktiv

Skrevet
BB1 skrev, for 59 minutter siden:

På Superchat er der af og til en Lone 54 Horsens - i rummet "Par søger...…." - amatør, men tror hun er ret aktiv

Og jeg tror, Lone 54 er hende her: https://annoncelight.dk/showad/271865

Jeg tror, du får svært ved at finde nogen, som ikke vil have lidt betaling, men det er da ikke svært at finde nogen over 40. I Skanderborg området er der bl.a. Karin, Mette og Tess, og i Trepkasgade i Århus er de alle vist over 40.

Skrevet

Måske nemtøs kunne være en mulighed. Er dog ikke sikker på hun er 40+,men det kan du jo undersøge 

Skrevet
Grenå skrev, for 18 minutter siden:

Måske nemtøs kunne være en mulighed. Er dog ikke sikker på hun er 40+,men det kan du jo undersøge 

Medio  40  :-) og  det  er  inkl  moms og  afgifter 

Skrevet

Ja Nemtøs, absolut bedste bud, incl. Afgift :wub:

Skrevet
Horsensfyr skrev, 1 time siden:

Hvad med denne " Tess" . Nogen der kan fortælle noget om hende ?

https://annoncelight.dk/showad/248101

Jeg har besøgt hende en enkelt gang for længe siden, da var hun i Trepkasgade. Hun er sød og naturlig, venlig og imødekommende, man føler sig godt tilpas, udmærket sex men ikke noget sublimt. Jeg kunne sagtens finde på at besøge hende igen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.