Hop til indhold

Recommended Posts

Hi. 

Sifpigen er fantastisk, død lækker og mega fræk, men desværre har jeg nu for 3 gang blevet skuffet, 1 gang med tiden, efter 20 min var der gået 30mi. Blev det påstået. Og 2 gange må jeg gå forgæves efter at have bollet en tid, men blive fravalgt da der var dobbelt booket. 

FÅ styr på det, nok ikke Sif skyld men ligemeget så er det ringe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bager85 skrev, for 59 minutter siden:

Hi. 

Sifpigen er fantastisk, død lækker og mega fræk, men desværre har jeg nu for 3 gang blevet skuffet, 1 gang med tiden, efter 20 min var der gået 30mi. Blev det påstået. Og 2 gange må jeg gå forgæves efter at have bollet en tid, men blive fravalgt da der var dobbelt booket. 

FÅ styr på det, nok ikke Sif skyld men ligemeget så er det ringe

Hvis jeg har forstået din indlæg korrekt, så er du faktisk rigtig glad for at besøge en bestemt GP.  Selvfølgelig kan du få lidt luft for dine ærgrelser ved at skrive om dem her, men reelt burde du jo tage snak med pågældende GP.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bager85 skrev, den 12/4/2019 at 14:18:

Hi. 

Sifpigen er fantastisk, død lækker og mega fræk, men desværre har jeg nu for 3 gang blevet skuffet, 1 gang med tiden, efter 20 min var der gået 30mi. Blev det påstået. Og 2 gange må jeg gå forgæves efter at have bollet en tid, men blive fravalgt da der var dobbelt booket. 

FÅ styr på det, nok ikke Sif skyld men ligemeget så er det ringe

Hej Bager85 

Da jeg ikke ved hvem du er, kan jeg ikke lige huske de episoder der. Men jeg er da rigtig ked af hvis det har været sådan, sådan skal det absolut ikke være! 

Men... Jeg holder ikke selv øje med tiden eller mine bookinger, jeg har en sød teledame som banker på døren når tiden er gået eller fortæller mig hvornår jeg har en booking, således at jeg bare skal koncentrere mig om at hygge mig! :)

Så hvis du vil skrive nærmere til mig om hvor det er sket? Så skal jeg nok tage snakken med min teledame. 

Når det så er sagt, vil jeg også sige, at ALLE mine gæster er lige vigtige, uanset om det er en quickie eller to timer, alle får samme service. 

Hvis du har følt der er sket en fejl osv. så vær sød og sig det med det samme! Du må meget gerne skrive det her, men nu kan jeg ikke gøre så meget ved det, som hvis du havde sagt det til mig direkte i situationen :) 

 

God søndag! 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bager85 skrev, den 12.4.2019 at 14:18:

Og 2 gange må jeg gå forgæves efter at have bollet en tid

..... cool! Men det er klart det går galt når du går forgæves når du konstant boller tiden....det er jo Sif du skulle have bollet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...