Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg kom forbi Fredericia igår på vej hjem fra job og det passede lige med Sumas

https://annoncelight.dk/profile/Sumas+Wellness

Jeg gik ind af den ikke diskrete dør på hjørnet, men man kommer hurtigt i skjul i entre. Ringede på klokken og en sød dansktalende Thai dame sagde "1 time, kom igen, smuk ung pige til dig"

Det passede ikke i tidsplanen, og jeg så på annoncen at der er 4 piger, så jeg spurgte igen og så var ventetiden nede på 30 minutter.

OK, satte mig til at vente i bilen og så een mand gå ud, perfekt, så er det min tur. Men i det samme kom en ny mand ind fra gaden og jeg tænkte "nej, hun har lige lovet mig plads, så han kommer hurtigt ud igen. Men nej....

Så da jeg kommer til aftalt tid er der travlt og jeg burde bare vende om, men liderlig og i tidsnød gik jeg indenfor. Mutter spurgte om det var ok hun masserede og en ung pige ordnede resten. Ok, jeg burde bare vende om, men nej :)
Pirrende massage, gode bryster og jeg tænkte; man kan højest fra et "Nej" og begyndte at pille lidt, men det blev et sødt Nej...

Så kom den unge pige og jeg vil mene det er hende med rød top, hvide snore på billedet. Fin krop, små bryster

Hun var meget fikseret og straks pakkede hun kondom ud, satte på med megen rysten og jeg måtte hjælpe til. Så suttede hun løs som skulle hun nå 100 bevægelser på 1 minut.

Op og ride og afsted det gik. Meget hastværk og jeg  skulle da lige kysse brysterne lidt men det fniste hun over, men gav mig dog lov. Også ok med en finger indenfor mens hun suttede.

Jeg overtog styringen og danske i diverse stillinger mens hun pev omend jeg ikke er stor og jeg gad egentligt ikke mere, men puttede lige en finger bagi for at teste, men det var forbudt,

Kom ud over hendes krop og forlod stedet i en fart.

 

Så alt i alt bare en træls oplevelse af at blive brændt af på aftale, dårlig massage, en pige som ikke nød det og tydeligvis lige var blevet kneppet hårdt inden jeg kom til.
Der kommer jeg aldrig igen...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

H ha ha må man ikke altid forvente der har været en før en med større pik end en selv :-D Og det så vil føles som du beskriver det .....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...