Hop til indhold

Recommended Posts

Har netop besøgt walhalla igen. Denne gang tog Tanya imod mig i døren. Fantastisk fræk og lækker udstråling vild lækker røv :-) servicen fra Tanya var 10/10. Stedet er ligeledes meget pæn og indbydende. Kan varmt anbefales. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi stedet for første gang, og skulle møde denne Pige, men hun var ikke at finde på matriklen... Købte et 30 minutter bj af en meget lille og rund pige med lette dværg træk.. Jeg prøver ikke at overdrive, der er noget med forholdet på hendes over arme og under arme der er off.. Hun hedder Maya og er ganske rar. 

Havde ellers spurt ind til billeder og "de var ægte" i følge hvad hun sagde i telefonen, men nej det er ikke pigen man møder.

I alt fald ikke i dag...

Var tæt på at gå men havde nogle 100 milliliter der skulle afleveres, så 900kr for 30 minutter med afslutning på brysterne.

Hun kan godt give et blow, men 30 minutter er længe, og vi skiftede da også stilling for at Skåne hendes nakke, hun tørrede efter min mening for meget spyt væk og det resulterede i en lidt tør omgang, men jeg fik afleveret hvad jeg kom med og fik lidt massage på bagsiden, alt i alt ikke en dårlig oplevelse men heller ikke det jeg havde forventet af annoncen. 

 

Jeg kommer igen.. 

Redigeret af sleipnir

Del dette indlæg


Link til indlæg
sleipnir skrev, den 15.4.2019 at 14:43:

Var forbi stedet for første gang, og skulle møde denne Pige, men hun var ikke at finde på matriklen... Købte et 30 minutter bj af en meget lille og rund pige med lette dværg træk.. Jeg prøver ikke at overdrive, der er noget med forholdet på hendes over arme og under arme der er off.. Hun hedder Maya og er ganske rar. 

Havde ellers spurt ind til billeder og "de var ægte" i følge hvad hun sagde i telefonen, men nej det er ikke pigen man møder.

I alt fald ikke i dag...

Var tæt på at gå men havde nogle 100 milliliter der skulle afleveres, så 900kr for 30 minutter med afslutning på brysterne.

Hun kan godt give et blow, men 30 minutter er længe, og vi skiftede da også stilling for at Skåne hendes nakke, hun tørrede efter min mening for meget spyt væk og det resulterede i en lidt tør omgang, men jeg fik afleveret hvad jeg kom med og fik lidt massage på bagsiden, alt i alt ikke en dårlig oplevelse men heller ikke det jeg havde forventet af annoncen. 

 

Jeg kommer igen.. 

Lige dette jeg ledte efter mange tak champ :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...