Hop til indhold
Ham den unge

Stamkunde hos gp'er.

Recommended Posts

Som overskriften lyder, så har jeg i en længere periode været stamkunde hos en fantastisk dejlig gp'er (grunden til jeg ikke skriver hendes navn og linker til hende, er efter hendes ønske.) 

Personligt syntes jeg det er en super god løsning for mig. Sexet bliver bedere og det føles uret bliver der sjældent kigget på. Dertil kommer der en masse fordele såsom ekstra services og andre sjove ting. Men kunne entenligt godt tænke mig at hører lidt om hvilke erfaringer i har haft med det. Både det postive og i den grad også det negative hvis der skulle være noget af det ;) 

Har lige besøgt hende igen i dag det er vel mit 8 besøg hos denne dejlige dame. Så tænker efterhånden det må været indbegrebet af en stamkunde. 

Anyways vil super gerne hører om jeres oplevelser på området. Dette gælder også Gp'erne hvad er jeres tanker om stamkunder? Behandler i dem anderledes eller bliver alt kæmmet over en kam. 

Må i alle have en god aften :)   

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest gokke72

Hejsa, Ham den unge......Ja det er et dejligt setup. Det er lykkedes mig at opbygge et "stamkunde" forhold til en meget dejlig GP'er og det har foregået i snart 2 år. Jovist er der fordele og jo vi taler af og til sammen privat når hun holder fri hjemme m.m. Vi får ofte mulighed for at ses inden annoncen kommer online m.m. - det er et venskab som er bygget på gensidig respekt og god kemi selvom aldersforskellen er 20 år. Det sværeste er at tøjle ens følelser, men det går.......

Del dette indlæg

Link til indlæg
gokke72 skrev, for 4 minutter siden:

Hejsa, Ham den unge......Ja det er et dejligt setup. Det er lykkedes mig at opbygge et "stamkunde" forhold til en meget dejlig GP'er og det har foregået i snart 2 år. Jovist er der fordele og jo vi taler af og til sammen privat når hun holder fri hjemme m.m. Vi får ofte mulighed for at ses inden annoncen kommer online m.m. - det er et venskab som er bygget på gensidig respekt og god kemi selvom aldersforskellen er 20 år. Det sværeste er at tøjle ens følelser, men det går.......

Tak for dit input Gokke72. Ja må indrømme at jeg nok har på fornemmelsen at det med føleserne nemt kan gå hen og blive et problem. Idag var jeg så heldig at hun valgte at skrive til mig fra hendes private mobil samt at tilføje mig på Snapchat og Facebook. Hvilket jeg dog følte mig en smule "beæret" over. Men også en smule grænseoverskridende at lukke en så tæt ind på sit privatliv. Her handler det netop om det nævnte respekt for begge parter. Heldigvis er det ikke pengepungen jeg er så nervøs for, da det næppe bliver et problem, nok mere det med at holde det som et "professionelt" forhold. Hvilket dog indstil videre er gået meget godt. Der er vel ikke andet for en at lade tiden vise :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest gokke72

Pandoras æske.........kan være skræmmende at åbne den........men f*ck hvor bliver man glad for at man gjorde det :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg foretrækker stamkundeforhold – eller at være fast husbuk, som jeg kalder det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Om man har sex med en go, sin kæreste, kone osv ændre ikke på at sex til enhver tid bliver bedre med tiden med den samme sex partner. 

Man lære hvad hinanden kan lide og ikke kan lide, man lære hinandens grænser osv og med tillid kommer udforskning. 

Jeg elsker personligt når mine gæster kommer igen og har heldigvis en del der kommer igen og igen. 

Muums. <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gil3tte

Det positive for mig er det "forhold" / illusion man for bygget op sammen baseret på den interaktion der finder sted mens vi er sammen.

Det mindre positive for mit vedkommende er at jeg har (til tider) svært ved at styre mine tanker udenom hende og at jeg næsten allerede når jeg når bilen igen i mit hovede har planlagt hvornår jeg kan komme forbi igen, hvorefter nedtællingen starter mentalt.

I bagklogskabens klare lys kan jeg ikke se anden forklaring end at hun er god til det hun gør, og at det er mig der skal lære / blive bedre til at skille tingene ad.

Hvor mange gange skal man egentlig op før betegnelsen stamkunde kommer i spil 1-2-3 besøg?

Redigeret af Gil3tte

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Gil3tte skrev, for 2 timer siden:

Hvor mange gange skal man egentlig op før betegnelsen stamkunde kommer i spil 1-2-3 besøg?

Godt spørgsmål.... mere end 1 vil jeg tro ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...