Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst

Du finder flere, men lidt korte, positive anmeldelser af hende, hvis du søger. Har flere gange overvejet et besøg men silikone og tydeligt sminkede billeder gør ikke noget godt ved min motivation. 

Kaster et par linjer den dag jeg falder i..... hvilket sikkert sker ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Først nej... - jeg er ikke hendes pimp og vil faktisk helst have hende for mig selv, for hun ser super lækker ud og er dejlig at være sammen med. Tror jeg har skrevet en anmeldelse af hende for et par år siden, da hun startede op som amatør :wub: 

Carolines billeder er meget tæt på virkeligheden og meget bedre end i starten. Caroline er naturlig smuk og hun har en super lækker figurer og flotte bryster, kun hjulpet lidt på vej, meget lækre at røre ved.og hun er skøn at være sammen med.

Jeg har desværre kun besøgt hende 6-7 gange og der er kun dårlige undskyldninger for hvorfor det ikke er sket oftere, men jeg gør det igen - snart :wub:

Caroline er den eneste pige jeg har komplimenteret for hendes kilometer længe flotte ryg, ja det har i sikkeret aldrig hørt før, men den er rigtigt flot skåret, og når jeg skriver det så ved Caroline også hvem Rolias er :rolleyes:

I kan trykt besøge Caroline..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rolias skrev, den 18/4/2019 at 17:36:

Først nej... - jeg er ikke hendes pimp og vil faktisk helst have hende for mig selv, for hun ser super lækker ud og er dejlig at være sammen med. Tror jeg har skrevet en anmeldelse af hende for et par år siden, da hun startede op som amatør :wub: 

Carolines billeder er meget tæt på virkeligheden og meget bedre end i starten. Caroline er naturlig smuk og hun har en super lækker figurer og flotte bryster, kun hjulpet lidt på vej, meget lækre at røre ved.og hun er skøn at være sammen med.

Jeg har desværre kun besøgt hende 6-7 gange og der er kun dårlige undskyldninger for hvorfor det ikke er sket oftere, men jeg gør det igen - snart :wub:

Caroline er den eneste pige jeg har komplimenteret for hendes kilometer længe flotte ryg, ja det har i sikkeret aldrig hørt før, men den er rigtigt flot skåret, og når jeg skriver det så ved Caroline også hvem Rolias er :rolleyes:

I kan trykt besøge Caroline..

Ja jeg gør ;-) glæder mig til næste gang vi ses ❤️

Del dette indlæg


Link til indlæg

Oh yessssss - ja for s....... 

Caroline er virkelig, virkelig lækker !

ÆGTE lyst og begær, har aldrig oplevet noget lignende. Hun er super Kinky - men kan også være GFE agtig.

Det er saftsuseme med at holde fast når Caroline går i gang - har personligt fået udlevet 3 kinks / fantasier med hende, og det var på samme besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...