Hop til indhold
Guest fede

Lægen ordinerer motion - Karmen

Recommended Posts

Guest fede

Lægen mener jeg skal motionere mere :huh: nå så må man igang med det. Tænkte for at være motiveret, det var vigtig at finde en interessant motionsform. Rigtig gættet! Knalde lækre kvinder var min første tanke :)

https://www.fl-girls.com/profil/27753

Var i Flensburg og fandt denne kvinde interessant. Det er hende på billedet! Men der er pillet ved det, så i virkeligheden ser hun ret almindelig ud og ikke modelsmuk som på billedet. Hun er nok 25-30 år almindelig slank

Hun smilede da jeg kom ind af døren. Nok med udsigten til at være sammen med en fed gammel mand. Pengene skiftede hænder, 120 euro for en standard time.

lidt kælen og fik hende i en 69. Efter max 1 minut var det ikke bekvemt for hende længere. Begyndte at slikke fisse på hende, gik ikke lang tid før hun trykkede mit hoved fast imod fissen. Ja så var hun åbenbart kommet. Virkede temmelig fake agtig og mere som hendes måde at sige “ vil du venligst lade være med at slikke mig mere” 

Efterfølgende et meget kort blowjob og hun begyndte at spille den ret hårdhændet af. Nævnte at hun gerne måtte være lidt blid og det kun skulle være 1 udløsning. Så der var masser af tid. Hun fortsatte i den hårde stil kortvarigt og jeg spurgte efter sex og om ville være ovenpå. Det ville hun ikke. Nå lægen mente jo også jeg skulle motionere så nok meget godt jeg skulle yde. Det blev missionær hvor hun lagde fingrene imellem. Efter et par minutter nævnte hun jeg skulle skynde mig tiden snart var gået. Blev ret irriteret for havde netop valgt 1 time for der ikke skulle være stress på. Gik over til min tlf og viste hende der altså maximalt kun var gået 40 minutter. Hun nævnte hun ikke havde ur, så hun viste ikke hvor længe der var gået. Plausibelt nok, kunne heller ikke se noget ur noget sted.

nå hun begyndte kortvarigt blow igen og slog ret hurtig over i hånd. Dog mere blidt denne gang. Kom efter ca 50 minutter og der var lidt efterfølgende kram og så smuttede jeg igen.

Altså rent teknisk var sexet noget skidt. Dog havde hun en behagelig personlighed og det er jo en god ting.. men.. tror ikke jeg kommer igen, det var ikke det rigtige for mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...