Niksen 4 Skrevet 11. April, 2019 Hey Gutter Hvor har i fået jeres bedste Lingam massage henne til god pris? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1829 Skrevet 11. April, 2019 Niksen skrev, for 10 minutter siden: Hey Gutter Hvor har i fået jeres bedste Lingam massage henne til god pris? Prøv at læse denne tråd, den giver et par hints Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 11. April, 2019 Uden tvivl hos Bibi (tantra-oneness) i Høje Tåstrup. Desværre har hun forladt branchen til fordel for sit oprindelige erhverv i en fjern landsdel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1955 1344 Skrevet 11. April, 2019 Borende X skrev, 1 time siden: Uden tvivl hos Bibi (tantra-oneness) i Høje Tåstrup. Desværre har hun forladt branchen til fordel for sit oprindelige erhverv i en fjern landsdel. Som Anders Breinholt ville sige : "Vigtig eller ligegyldig viden" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 11. April, 2019 1955 skrev, for 6 minutter siden: Som Anders Breinholt ville sige : "Vigtig eller ligegyldig viden" Nu spurgte trådstarter jo: "Hvor har i fået jeres bedste ...." . Så melder hus forbi herfra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1829 Skrevet 11. April, 2019 1955 skrev, for 18 minutter siden: Som Anders Breinholt ville sige : "Vigtig eller ligegyldig viden" Hvis BX nu blot havde sagt; Bibi, og intet andet så havde havde Niksen jo nok søgt højt og lavt, og muligvis spurgt længere ind til BX´s svar. Dét slipper Niksen for nu, om det er vigtig viden, kan diskuteres, men det er da nyttigt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 11. April, 2019 Gløden skrev, for 44 minutter siden: Hvis BX nu blot havde sagt; Bibi, og intet andet så havde havde Niksen jo nok søgt højt og lavt, og muligvis spurgt længere ind til BX´s svar. Dét slipper Niksen for nu, om det er vigtig viden, kan diskuteres, men det er da nyttigt. Jep, og det kunne jo faktisk tænkes, at hun dukkede op igen. Hun gav sit eventyr i en fjern landsdel et par års prøvetid, og herefter var alt åbent. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 909 Skrevet 11. April, 2019 1955 skrev, for 6 timer siden: Som Anders Breinholt ville sige : "Vigtig eller ligegyldig viden" Citater skal siges korrekt, og det er; "Vigtig viden, ligegyldig info!" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1335 Skrevet 12. April, 2019 Borende X skrev, den 11-04-2019 at 14:58: Uden tvivl hos Bibi (tantra-oneness) i Høje Tåstrup. Desværre har hun forladt branchen til fordel for sit oprindelige erhverv i en fjern landsdel. Ja, det var noget af en oplevelse!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hestemand 174 Skrevet 12. April, 2019 Jeg vil varmt anbefale 1966 kvinden i Kastrup. I dag fik jeg min første lingam massage hos hende. Hun forstår at forkæle din allerbedste ven. https://1966kvinden.webnode.dk/ 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1292 Skrevet 12. April, 2019 Hestemand skrev, for 10 minutter siden: Jeg vil varmt anbefale 1966 kvinden i Kastrup. I dag fik jeg min første lingam massage hos hende. Hun forstår at forkæle din allerbedste ven. https://1966kvinden.webnode.dk/ Tusinde tak.... Det var en fornøjelse... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheBiscuit 76 Skrevet 12. April, 2019 Jeg har haft hygge og gode oplevelser med Dia Blue https://60212881.webnode.com/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nemfyr 15 Skrevet 17. Maj, 2019 Jeg kan også tilslutte mig kvinde 1966. Dejlige hænder 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg