Henmelighjort 2 Skrevet 11. April, 2019 Hvorfor skriver nogle piger debuterende xxxxx, når de har været aktive før men blot skiftet navn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Helene 131 Skrevet 11. April, 2019 ligesom med så meget andet, er illusionen mere salgbar end virkeligheden, og de fleste faktisk uinteresseret i det virkelige 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18195 Skrevet 11. April, 2019 Fordi at debuterende sælger.. Så enkelt er det.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 11. April, 2019 JenniferRomantica skrev, for 42 minutter siden: Fordi at debuterende sælger.. Så enkelt er det.. Ja, og fordi det vækker tanker om jomfruelighed og uskyld – samt den æggende tanke om at få lov til at være den første. Det siges, at lurblæserne på Rådhuspladsen trutter i hornet, hver gang en jomfru går forbi. Jeg ved ikke, hvor mange piger jeg i tidens løb har slæbt forbi, uden at det afstedkom et eneste trut. Det står vist sørgeligt til med både jomfruer og debutanter i Dannevang. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 11. April, 2019 Borende X skrev, for 2 minutter siden: Det siges, at lurblæserne på Rådhuspladsen trutter i hornet, hver gang en jomfru går forbi Det er en gammel misforståelse. Han trutter når der passerer en mand som ikke har været med en mand. Og du har ikke hørt truttet forstår jeg Selv går jeg aldrig den vej mere. Kan ikke klare alt det trutteri Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 11. April, 2019 Aarhuselsker skrev, for 16 minutter siden: Det er en gammel misforståelse. Han trutter når der passerer en mand som ikke har været med en mand. Og du har ikke hørt truttet forstår jeg. Det skulle glæde mig, for så tager min faglige yndlingsaversion, Wikipedia, helt fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 11. April, 2019 Borende X skrev, for 43 minutter siden: Det skulle glæde mig, for så tager min faglige yndlingsaversion, Wikipedia, helt fejl I har vel ikke gang i en afsporing Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 11. April, 2019 (edited) AalborgLook skrev, for 21 minutter siden: I har vel ikke gang i en afsporing Vi? Nej, vi afsporer aldrig. Det var bare Århuselsker, der ............... Redigeret 11. April, 2019 af Borende X 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mignuigen 582 Skrevet 11. April, 2019 Jeg foretrækker klart en erfaren (gerne moden) pige, som hviler i sig selv og som ved nøjagtigt hvilke "knapper hun skal trykke på". Så må i andre gerne beholde de uerfarne som knapt ved hvad der er op og ned på en mand 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Barske Rødskæg 900 Skrevet 11. April, 2019 mignuigen skrev, for 1 time siden: Jeg foretrækker klart en erfaren (gerne moden) pige, som hviler i sig selv og som ved nøjagtigt hvilke "knapper hun skal trykke på". Så må i andre gerne beholde de uerfarne som knapt ved hvad der er op og ned på en mand Tak, og jeg er helt enig. Der går inflation i sådanne reklame ord. Hvor mange gange ser vi ikke også ordet "kvalitet" stå alene. Så kan jo spørge sig selv God eller dårlig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sweex Skrevet 12. April, 2019 Hej drenge Jeg er en debuterende, super fit(90-60-90), dansk studerende på 21 år. Jeg er nymfoman og elsker at give blowjob. Jeg bor i egen diskrete lejlighed, et diskret sted, med egen indgang. Pris- 1200/timen All inclusive. Og så møder du bare Thyra frank på steroider, i en lejlighed midt på nørrebrogade, i et bofællesskab uden døre. Gå efter dem der har en glød i øjnene og ikke ligner en sur teenager med trutmund. 9 ud 10 skriver ikke engang deres egen annonce. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Altiddansk 53 Skrevet 15. April, 2019 Glædespigerne kan være debuterende i årevis. Når først de har skrevet teksten, så gider de ikke at rette det igen. I øvrigt er det ofte bordellerne, der skriver teksten, så det er ikke glædespigernes skyld. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 15. April, 2019 Altiddansk skrev, 1 time siden: så det er ikke glædespigernes skyld. Nårh nej, for hvordan skulle en voksen kvinde da også kunne have ansvaret for sin egen butik... 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 15. April, 2019 Skidt med det... Pigerne tror også ofte, at jeg er debuterende, når jeg besøger dem første gang 1 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg