Guest smukke Sara Skrevet 11. April, 2019 tror der findes flere af dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4580 Skrevet 11. April, 2019 Skal der sendes en ekspedition afsted, for at udforske disse fænomener, melder jeg mig gerne frivilligt. Jeg har en god sonde, man kan sende ind. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 11. April, 2019 Oldtimer skrev, 1 time siden: Skal der sendes en ekspedition afsted, for at udforske disse fænomener, melder jeg mig gerne frivilligt. Jeg har en god sonde, man kan sende ind. Ja du har 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 11. April, 2019 Sidst på måneden er der også et stort sort hul i min tegnebog 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4580 Skrevet 11. April, 2019 Arne Jensen skrev, for 5 minutter siden: Sidst på måneden er der også et stort sort hul i min tegnebog Kender det, desværre er sidst på måneden allerede fra den 2. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1602 Skrevet 11. April, 2019 Jeg synes de lyserøde huller er mere spændende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 11. April, 2019 Det største sorte hul jeg kender er: ...... ...... ...... STATEN. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 11. April, 2019 Krølle Bølle Jr. skrev, for 2 timer siden: Det største sorte hul jeg kender er: ...... ...... ...... STATEN. Du har overhalet FK indenom med flere længder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lillemand Skrevet 11. April, 2019 Enligt en astrofysisk teori är det svarta hålet en del av ett fenomen där den andra delen är en kvasar, dvs en extremt energirik stjärna. Detta baserar man på att enligt termodynamikens första lag kan energi varken skapas eller förintas, endast omvandlas. All energi som frigöres av kollapsande materie det svarta hålet måste ta vägen någonstans, och gör det då i form av den energirikaste elektromagnetiska vetenskapen känner till, strålningen från en kvasar. Det svarta hålet i min plånbok motsvaras med andra ord av en kvasar i min favorit-GPs handväska... Lille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg