Hop til indhold
Telefonmanden

Byens Bedste Blowjob

Recommended Posts

Hvem vil ikke lade sig friste af sådan en overskrift? I EB kan man nogle gange se en pige friste os svage sjæle med byens bedste blowjob. Forleden skulle den påstand efterprøves. Jeg ringede til pigen, som jeg hurtigt kunne høre ikke var en stor skolepige, men en kvinde i sin bedste alder .. uhm. Under det indledende interwiev kunne hun afsløre, at det ikke inkluderede afgang i munden. Alligevel skulle det være. Fik adressen - meget diskret i forbindelse med et solcenter i den centrale del af Århus, med diskret parkering uden for huset. spændt og nysgerrig ankommer jeg til adressen, og bliver mødt af en lækker kvinde i 30'erne. Hun var sexet på den fede måde: ikke dullet op, men det der frække blik, der siger: ta' mig! Jeg bliver vist ud til en håndvask, hvor de ædlere dele får en etagevask, og så er vi klar. Da det økonomiske mellemværende som beløb sig til 700 er overstået bliver jeg placeret på en sofa. Der er ikke en seng i lokalet, som vist fungerer som en slags kontor. Til et blowjob er det ok, men hvis man skal have hele pakken er en seng at foretrække. Da hun går i gang går der ikke mange sekunder før jeg må give hende ret. Hun har en ganske særlig teknik, hvor hun med gentagne synkebevægelser arbejder sig helt ned til roden, samtidigt med at hun laver et vacuum, der næsten får mig til at komme øjeblikkeligt. Hun er fantastisk! Det er virkeligt et blowjob ud over det sædvanlige, - eneste minus er, at jeg skal passe på ikke at komme i hendes mund. Alt for hurtigt kommer jeg i lange sprøjt ud over hendes solariebrune bryster ..... men hvilken orgasme!! Ikke al reklame er falsk! Hende skal jeg helt sikkert besøge igen .....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...