Hop til indhold
Coolio122

Pattaya massage med mere

Recommended Posts

Hej, jeg er lige landet i Pattaya, nogen som kan anbefale nogle gode steder med massage, og måske et afsluttende HJ, og er det egentlig mere reglen end undtagelsen man får det? Og hvad ligger prisen på ca?, 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Coolio122 skrev, for 27 minutter siden:

Hej, jeg er lige landet i Pattaya, nogen som kan anbefale nogle gode steder med massage, og måske et afsluttende HJ, og er det egentlig mere reglen end undtagelsen man får det? Og hvad ligger prisen på ca?, 

Hop ind i en taxi og forklar hvad du søger. Eller søg på forum her, der er masser af info.

Del dette indlæg


Link til indlæg

At hoppe i en taxi er ikke det du skal gøre. Så bliver du tørret max. Næsten alle massage steder giver HJ. Regn med 500 baht tip ekstra for HJ.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Coolio122 skrev, 1 time siden:

Hej, jeg er lige landet i Pattaya, nogen som kan anbefale nogle gode steder med massage, og måske et afsluttende HJ, og er det egentlig mere reglen end undtagelsen man får det? Og hvad ligger prisen på ca?, 

Nu er Pattaya jo en forholdsvis stor by. Jeg kender bedst området omkring Na Kluea. I området mellem Beach Road og Soi Buakhao er der virkelig mange massagesteder. På mange af de små soi's mellem Beach Road og 2nd road er der mange massagesteder og jeg tror det er mere reglen end undtagelsen at du kan få ekstra der. Mellem 2nd road og Soi buakhao er der også Soi Honey. Soi Honey har forholdsvis mange ladyboys (det bedste HJ jeg har fået var af en ladyboy).  

Massagen koster typisk 200 bath for thaimassage og 300 bath for oliemassage. Et HJ kan koste alt fra 300 og til langt over 1000 bath. Det normale leje ligger på 500 bath for et HJ (som kommer oven i prisen for massagen). 
Husk at du på rigtigt mange barer kan få en pige 'short time' for 1000 bath og 2000 bath for 'long time' plus en barfine på typisk 400 bath (er de i uniform og danser så kan barfine være noget højere). Priserne er noget højere på gogo barerne. 
Soi 6 mellem Beach Road og 2nd Road er et besøg værd hvis du bare skal have lettet trykket i en fart. Her er typisk ingen barfine på pigerne og mange steder har et rum hvor du kan gå hen med pigen (eller ladyboyen) og klare det du skal. Priserne her ligger typisk på 1000 bath. Soi 6 skal du besøge om eftermiddagen. Det er der der sker mest på den gade. Og jo før du kommer, jo større er chancen for at du ikke er nummer 5 i rækken ... 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Massage og Handjob hører ikke rigtig sammen.

Enten napser du et af de gode massage steder her kan jeg anbefale dem der ligger ved Soi Diana og Soi buakhao. Eden på Soi Diana og Good day massage på Soi buakhao.

image.png.8e83672c4139ce5f23ce4b1be707c672.png

Hvis du vil have det bedste handjob i Pattaya smutter du over i Soi Pothole som er den gade der ligger lige skråt til venstre for dig når du kommer ud af Soi Diana.

Du går over på den gade hvor Triangle bar og bliv  på den gade lad være med at dreje til venstre. På højre side 200 m nede kommer Amons massage og ca 200 m længere nede kommer Book shop. Her går du ind og beder om Nui.

 

Så har du klaret det hele.

Den gode massage på Eden eller Good Day vil stå dig i 1 time 200/250 baht og så 100 baht tip.

Det gode Handjob er 200/300 til Baht til Shop og 500 baht uden tip til Nui hvis du finder det godt kan du tippe hende. Jeg giver normalt totalt 1.000 Baht.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Mau fik ikke læst hele din besked i går.

 

Priserne er lidt gamle.

Beer Bar enig omkring priserne

300-400 Bar fine og det er mest LT og prisen ligger på 1.500-2.000 Baht dog kan du møde spinners som forlanger mere jeg anbefaler at du siger nej og går videre.

Gogo

1.000 Baht BF og op falder normalt til halvdelen efter kl. 01 / 02

ST er 2500 Baht og op - LT er 4.000 Baht og op

Soi 6

Næsten standard priser - 300-400 baht BF eller room charge - 1.000 Baht ST altid aldrig acceptere noget højere. Gaden har sat prisen

LT med Soi 6 std. 2.000 Baht men nogen vil acceptere 1.500 snak med pigen.

 

Til @Coolio122 prøv dig frem og som jeg har anbefalet i andre tråde sving forbi Soi 6 og tag en øl med AJ bar manager på Sexy in the city baren. Han hjælper Newbee's.

Han har newbee aften hver onsdag men vil du ikke vente tag forbi en anden dag. Dog har han fri hver søndag. Husk du skal spørge efter ham da han kører en no hassel bar hvilket også betyder ingen af pigerne kommer over til dig efter de har taget din drink ordre uden at du invitere dem over. De må ikke selv spørge efter drinks eller sidde med deres telefoner. Meget rart faktisk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...