Hop til indhold

Recommended Posts

 

Vågnede op i lørdags og var blevet godt lummer. Dagen før havde jeg textede lidt frem og tilbage med Petite Kira, en virkelig skøn fræk lille sag.

https://redbell.dk/display/profile/110328

Hendes lækre profil billeder, og en lille fræk SMS flirt havde fået mig til at kun tænke på hende. Jeg havde derfor besluttet mig for at besøge hende til et lille formiddags put og ringede derefter til hende og vi aftalte tidspunktet.

Hun holder til på Amager. Vi havde aftalt fuld pakke med fælles bad + superfransk. Jeg ankom til tiden på adressen, blev dog mødt af hendes veninde, men hun fortalte at Kira ville være klar om lidt.

Efter 5 minutter kom Kira smilende ind i værelset, hun var ligeså sprød og endda endnu mere cute end på billederne, hun duftede som en drøm. Hun talte engelsk ok, og bestemt nok til at vi kunne forstå hinanden. Jeg fandt efterfølgende ud af at det ikke var Kira jeg havde tekstet med, men derimod hendes veninde. 

Kira var ikke klar over hvilket ting der var blevet aftalt, så da jeg nævnte at jeg havde bestilt fuld pakke incl. fælles bad, sagde hun "noooo" , hun var lige var kommet ud af badet, havde lige lagt make up, og gjort sig lækker. Lidt øv, men hun indvilget alligevel til sidst, men ønskede ikke vådt hår.  Fair nok. 

Vi kyssede lidt, og hun beordret mig efterfølgende. ned på madrassen.  Hun begyndte sin aftørring med de sædvanlige vådservietter på kalorius, hvorefter hun begyndte med et skønt blow job uden kondom. Hun sutter godt, og tog den næsten til roden flere gange. 

Hun har en gude krop, fantastisk syn da jeg kneppede hende bagfra.  Hun bliver naturlig liderlig, og er tilstede igennem hele forløbet. 

En skala fra 1 til 10, ligger hele oplevelsen på et 8 tal.

 

Jeg vil helt sikkert besøge hende igen.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kneppede Kira tilbage i december. Hun ser brandgodt ud og hendes krop er sygt nice. En af de mest mest spinkle og lolita-agtige tøser jeg har bollet. Men det var en ret trist affære, da hun var helt død i indlevelsen. Jeg satte da pris på at stikke pikken i hende, men jeg holder nu en gang meget af at pigen i hvert fald faker, at hun kan lide det, jeg gør ved hende. Ikke så meget som en ændring i åndedrættet, da jeg gik ned på hende. Jeg nægter i hvert fald at tro på, at jeg er så dårlig i sengen, som Kira lod mig føle. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...