Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
newpussyhunter2 skrev, for 4 timer siden:

Jeg har været der, for en kort bemærkning....Billederne er photoshoppet en del, det er dog hende, men hun har en del bugfedt i virkeligheden, som meget belejligt er fjernet på billederne.

Ringe sprogkundskaber, tale foregår via smartphååååne, sexen er som den er på 20 min, fik taget trykket, men kommer der ikke igen! 

20 min superFrench/no , multiple sperma/no , wet tongue kisses/no , massage/no, 69/no, all positions/no

Skrevet
newpussyhunter2 skrev, den 10.4.2019 at 19:00:

Tak Turnier -  så kedelig sex, uden medleven, uden dybe kys, mekanisk ?

Ingen kys, ingen medleven, og ja til mekanisk.............men det var tydeligvis en travl aften, måtte sidde i rummet ved siden af, og høre en broder gøre sig færdig. Du skal også lige have in mente, at jeg kun betalte for 20 minutter, men om jeg havde betalt for 30 minutter, havde det nok ikke ændret noget. Hun er ikke så køn i virkeligheden som på billederne! ;) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.