Hop til indhold

E-mail problemer

Featured Replies

Skrevet

Jeg modtager konstant besked om at min e- mail som er tilknyttet min konto ikke er gyldig.. adressen fejler intet !

Er der andre der oplever det samme?

Skrevet

Har oplevet. Ret irriterende. brugte danmail.dk, men har nu fået en ny mail her. Beholder dog min danmail-adresse, der har jeg mange gode kontakter

Skrevet
moeffe skrev, for 26 minutter siden:

Jeg modtager konstant besked om at min e- mail som er tilknyttet min konto ikke er gyldig.. adressen fejler intet !

Du burde poste denne i Feedback til Eroguide, ellers ser Adm den nok ikke :) 

Skrevet

Jeg har samme problem. Men emailadressen er ok i orden.

Skrevet
moeffe skrev, for 4 timer siden:

Hejsa!

Kan du evt. sende et screenshot i en PB, så jeg kan se hvordan mailen ser ud, eller blot gengive den præcise ordlyd.

Skrevet
  • Author
Maya Kathrine skrev, for 3 timer siden:

Hejsa!

Kan du evt. sende et screenshot i en PB, så jeg kan se hvordan mailen ser ud, eller blot gengive den præcise ordlyd.

Det er hermed gjort. Jeg har i årevis anvendt min yahoo mail men pt. afviser dette forum/site åbenbart den. Jeg kan sagtens modtage mail fra alle andre sites og tjenester på min yahoo mail. Lige nu har jeg måtte ændre min mail til min private, men det er ikke smart...  jeg vil nødig skulle oprette en ny mail.. måske er det yahoo der afviser mail fra dette site ?? Den del ved jeg desværre ikke nok om...

Skrevet
  • Author

Problemet er løst af Maya

takker

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Administrator
lovethatass skrev, for 26 minutter siden:

Jeg oplever også samme problem nu. Er i blevet hacket ?

Nej, vi er ikke blevet hacket.

Du får fejlen, fordi din mailudbyder har nægtet at modtage nogle mails vi har sendt til dig. Når det sker, bliver din e-mailadresse markeret som ugyldig i vores system og du bliver derfor bedt om at ændre din e-mailadresse, til en som virker og vi kan sende mails til fremadrettet.

Skrevet

Sjovet, jeg Har allerede skiftet mail og får fejlen igen efter ca 5 timer. Godt samme udbyder.

Har i så et bud på hvilke mail udbyder der faktisk virker?

Redigeret af lovethatass

Skrevet
lovethatass skrev, for 13 timer siden:

Sjovet, jeg Har allerede skiftet mail og får fejlen igen efter ca 5 timer. Godt samme udbyder.

Har i så et bud på hvilke mail udbyder der faktisk virker?

Send mig lige en PB hvor du nævner den konkrete e-mail du har problemer med.

Skrevet
Maya Kathrine skrev, for 6 timer siden:

Send mig lige en PB hvor du nævner den konkrete e-mail du har problemer med.

Jeg får også den besked nu.

Jeg bruger Hotmail.

Udklip.PNG

Redigeret af holstebronx

Skrevet
holstebronx skrev, 1 time siden:

Jeg får også den besked nu.

Jeg bruger Hotmail.

Udklip.PNG

Send mig lige en PB hvor du nævner den konkrete e-mail-adresse du har problemer med.

Skrevet

Jeg får også den besked nu, og har ganske rigtig heller ikke modtaget mail om PB her til formiddag. 

Redigeret af Liv
Fejl

Skrevet

Også en ny tråd med det her

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.