Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde valgt at besøge Nina på Østerbro i går, og det fortrød jeg ikke.   https://annoncelight.dk/showad/245751

Jeg var lidt nervøs da hun dækker sit ansigt på billederne, så jeg vidste ikke hvad der ventede mig. Men min nervøsitet var heldigvis uden grund. Jeg blev meget positivt overrasket, da hun åbnede døren. Hun er en meget smuk, ung og sexet pige.


Jeg havde valgt 30 minutter sammen med hende. Nina er meget positiv, og taler godt engelsk og så kysser hun dejligt. Hun bemærkede hurtigt at jeg var lidt nervøs, så hun tilbød mig et glas hvidvin for lige som at løsne atmosfæren lidt, og det var dejligt.


Efter et langt og intenst blowjob, elsker hendes måde at sutte boller på, havde vi dejlig sex. Jeg vil ikke gå i detaljer med sexen, men hun er virkelig en ekspert og kan sit kram. Hun er en smuk naturlig pige, med faste bryster, flad mave og en meget sexet numse.


Bagefter fik jeg et hurtigt bad og lidt afslappende massage, da der lige var et par minutter tilbage.


Vil beskrive pigen som 9/10 stedet 10/10 blowjob 10/10 sex 10/10

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...