Hop til indhold
Guest bananen

Yvonne, 18 år Tarup

Recommended Posts

Guest bananen

Så blev det tid til, at jeg også skulle blive aktiv bidragsyder efter at have profiteret af andres værk så længe.
Lægger ud med Yvonne 18 år, Tarup 

Tarup - det sted hvor ordet normalt er at man kan regne med ægte billeder, hvad jeg da også selv normalt har oplevet. Men så ikke lige i dag, desværre. For på billederne var hun da en rigtig flot pige med store bryster der sad godt. Lidt buttet på billederne, som jeg netop selv ville have tænkt pegede i retning af ægthed. 
Så jeg var fristet. Også af det med, at hun havde en skolepigeuniform med. Så jeg bestilte 15 min - holder alligevel ikke længere når det er nyt og spændende, og har intet behov for at ligge og putte - det kan man gøre med sin kæreste. 

Kommer derud og venter måske 2-3 min ved døren. Det er jo en ærlig sag, for tænker jo hun skal have det kostume på. Der bliver åbnet og Yvonne tager imod mig. Højden passer, men resten er meget sminket på billederne. Både krop der er ca. 15 kg større, men også ansigtet. Brysterne er vitterligt store, men også meget medtagede. Hun har kostumet på der er lillebitte. Så alt i alt ikke som forventet og nok heller ikke tilnærmelsesvis. 

Men kommer indenfor og hun er rigtig sød og snakkesagelig. Fortæller hun netop er kommet til landet og byen her få timer før, så er faktisk den tredje kunde. Er helt ny i branchen - havde en veninde der var det, og ville så selv prøve i indtil videre 14 dage.

Jeg kommer ned og ligge og vil bare gerne have et blowjob - det kan man jo altid. Og det er hun ret god til - fin teknik. Får hende også til at bruge brysterne, og det er jo også en oplevelse i sig selv for de er vitterligt store. Hun er god til at lytte til hvad man siger, og til at holde små pauser på opfordring. Så alt i alt ender det vel lykkeligt, men var aldrig kommet derud hvis jeg havde vist hvordan hun så ud til. For tænkte jo lidt, at det burde være mig der bollede hende og fik penge for det. 
Så ingen chance for gentagelse (men det er der aldrig), men fik et OK blowjob. Og det er nok også et besøg man vil huske, for det var jo lidt morsom med det lillebitte kostume til den store pige. 

https://annoncelight.dk/profile/Yvonne18

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen.

Havde selv et godt øje til hende - helt af samme grunde som dig, men nu springer jeg nok bare over. :( Men mon ikke nok der skal komme en god anmeldelse af hende andet steds fra... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
bananen skrev, for 12 timer siden:

Så blev det tid til, at jeg også skulle blive aktiv bidragsyder efter at have profiteret af andres værk så længe.
Lægger ud med Yvonne 18 år, Tarup 

Tarup - det sted hvor ordet normalt er at man kan regne med ægte billeder, hvad jeg da også selv normalt har oplevet. Men så ikke lige i dag, desværre. For på billederne var hun da en rigtig flot pige med store bryster der sad godt. Lidt buttet på billederne, som jeg netop selv ville have tænkt pegede i retning af ægthed. 
Så jeg var fristet. Også af det med, at hun havde en skolepigeuniform med. Så jeg bestilte 15 min - holder alligevel ikke længere når det er nyt og spændende, og har intet behov for at ligge og putte - det kan man gøre med sin kæreste. 

Kommer derud og venter måske 2-3 min ved døren. Det er jo en ærlig sag, for tænker jo hun skal have det kostume på. Der bliver åbnet og Yvonne tager imod mig. Højden passer, men resten er meget sminket på billederne. Både krop der er ca. 15 kg større, men også ansigtet. Brysterne er vitterligt store, men også meget medtagede. Hun har kostumet på der er lillebitte. Så alt i alt ikke som forventet og nok heller ikke tilnærmelsesvis. 

Men kommer indenfor og hun er rigtig sød og snakkesagelig. Fortæller hun netop er kommet til landet og byen her få timer før, så er faktisk den tredje kunde. Er helt ny i branchen - havde en veninde der var det, og ville så selv prøve i indtil videre 14 dage.

Jeg kommer ned og ligge og vil bare gerne have et blowjob - det kan man jo altid. Og det er hun ret god til - fin teknik. Får hende også til at bruge brysterne, og det er jo også en oplevelse i sig selv for de er vitterligt store. Hun er god til at lytte til hvad man siger, og til at holde små pauser på opfordring. Så alt i alt ender det vel lykkeligt, men var aldrig kommet derud hvis jeg havde vist hvordan hun så ud til. For tænkte jo lidt, at det burde være mig der bollede hende og fik penge for det. 
Så ingen chance for gentagelse (men det er der aldrig), men fik et OK blowjob. Og det er nok også et besøg man vil huske, for det var jo lidt morsom med det lillebitte kostume til den store pige. 

https://annoncelight.dk/profile/Yvonne18

Hvis du nu havde gjort dig den lille anstrengelse at læse hendes profiltekst.....(Curvy medium body 175/70), så ville det nok ikke være så svært at regne ud at hun ikke er åle slank, som billederne i min optik viser. Til gengæld evner du da efter alle kunstens regler at nedgøre en kvinde så det kan forstås! Man bør måske lige overveje sit ordvalg når nu man så gerne vil opdele kvinder i "store" og slanke typer, for hvornår er en kvinde stor? Og hvornår er kroppen medtaget?

Du ville gerne ha' penge for at knalde hende.....Jeg mener du skulle betale dobbelt, og så ha' haft et spark i røven uden nogen service for din måde at nedgøre kvinder på!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest costner

synes nu på ingen måde han nedgør pigen.han anmelder jo bare ud fra det han synes.alle anmeldser kan jo ikke være positive fra tarup.ved ikke om det er det sted tæt på centeret.synes det er en fin anmeldelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bananen

@Big3lover jeg synes der er curvy - det er det som billederne viser. Og så er der niveauet over hvor det ikke er curvy længere. Der står også perky-tits i anmeldelsen, og det var det altså bestemt heller ikke 
Det er ikke mit ærinde at nedgøre, det havde jo været en mere end fin oplevelse hvis man var i markedet for den slags pige. Hvis man er det, har jeg intet dårligt at sige

Del dette indlæg


Link til indlæg

15 kg større end billederne..

dvs 170 cm og 55 kg da billederne blev taget..

Så må hun da have været åle slank..

og indfaldne kinder..

det ses ikke på billederne.,

eller dit syn og vægttabel skal til kontrol.,

Slidte bryster, 18 år jeg forståer det ikke.

Er de blevet gnavet grundig af liderlige mænd eller af baby..???

G skåls bryster. Strutter jo ikke ligefrem , der er noget der hedder tyngdekraft..

jeg har ikke set Yvonne, men den anmeldelse af Bananen står for fald..

Sexeren

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pigen oplyser at hun vej 70 Kg, så hvis man hovedsagelig er til slanke piger, burde man måske vælge en anden.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 5 minutter siden:

Pigen oplyser at hun vej 70 Kg, så hvis man hovedsagelig er til slanke piger, burde man måske vælge en anden.  

175 cm og 70 kg skulle gerne være normal vægt, altså ikke på nogen måde overvægtig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
dealmaker skrev, for 3 minutter siden:

175 cm og 70 kg skulle gerne være normal vægt, altså ikke på nogen måde overvægtig.

Jeg har såmænd ikke noget problem med den vægt.  Jeg skrev er man hovedsageligt til slankepiger.  Er man slank kunne jeg godt forstille mig at vægten ville ligge lidt over 60 kg den højde.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexeren skrev, 1 time siden:

15 kg større end billederne..

dvs 170 cm og 55 kg da billederne blev taget..

Hvordan kommer du frem til det regnestykke? Hun skriver 175 cm og 70 kg. Hvis han mener hun er 15 kg større end på billederne kan det jo være 175 cm og 85 kg nu. Dette vil jeg kalde til den lidt "chuppy" side. Det hun oplyser passer meget godt til billederne. Men nu oplyses der jo reelt intet om hvorvidt billederne er af hende eller ej.

 

Sexeren skrev, 1 time siden:

Slidte bryster, 18 år jeg forståer det ikke.

Måske hun er mere end 18 år. Langt de fleste piger pynter lidt på alderen. Så måske er hun godt 20 år og født og ammet børn. Ja, det kan jo også sætte lidt præg på brysterne.

Sexeren skrev, 1 time siden:

G skåls bryster. Strutter jo ikke ligefrem , der er noget der hedder tyngdekraft..

G-skåls bryster? Hvor får du det fra? Hun skriver F-skål. Men jo, det er da stadig store bryster og nej, de strutter nok ikke hvis de er ægte.

Sexeren skrev, 1 time siden:

jeg har ikke set Yvonne, men den anmeldelse af Bananen står for fald..

Så horribel er hans anmeldelse nu heller ikke. Synes den virker meget ærlig og reel. Ok, han bør måske ikke skrive at han i stedet burde have penge for at kneppe hende... Men ellers synes jeg nu den er sober nok. Han skriver jo at hun er sød og venlig og at han får et fint bj og at hun er god til at lytte til hvad han gerne vil. Så bortset fra misvisende billeder læser jeg hans anmeldelse som fortrinsvis positiv. Forventer man en lidt buttet pige på 18 år som billederne antyder og det ikke er hvad man får. Ja, så har man da ret til at blive skuffet og skrive om det her.

Redigeret af 22 cm and thick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest costner
Sexeren skrev, for 3 timer siden:

 

jeg har ikke set Yvonne, men den anmeldelse af Bananen står for fald..

 

  

 

 

hvad er det for en gang fis at skrive.manden har lavet en anmeldelse efter han mening.accepter dog andres mening.

Redigeret af costner

Del dette indlæg


Link til indlæg
bananen skrev, den 9.4.2019 at 22:37:

Så blev det tid til, at jeg også skulle blive aktiv bidragsyder efter at have profiteret af andres værk så længe.
Lægger ud med Yvonne 18 år, Tarup 

Tarup - det sted hvor ordet normalt er at man kan regne med ægte billeder, hvad jeg da også selv normalt har oplevet. Men så ikke lige i dag, desværre. For på billederne var hun da en rigtig flot pige med store bryster der sad godt. Lidt buttet på billederne, som jeg netop selv ville have tænkt pegede i retning af ægthed. 
Så jeg var fristet. Også af det med, at hun havde en skolepigeuniform med. Så jeg bestilte 15 min - holder alligevel ikke længere når det er nyt og spændende, og har intet behov for at ligge og putte - det kan man gøre med sin kæreste. 

Kommer derud og venter måske 2-3 min ved døren. Det er jo en ærlig sag, for tænker jo hun skal have det kostume på. Der bliver åbnet og Yvonne tager imod mig. Højden passer, men resten er meget sminket på billederne. Både krop der er ca. 15 kg større, men også ansigtet. Brysterne er vitterligt store, men også meget medtagede. Hun har kostumet på der er lillebitte. Så alt i alt ikke som forventet og nok heller ikke tilnærmelsesvis. 

Men kommer indenfor og hun er rigtig sød og snakkesagelig. Fortæller hun netop er kommet til landet og byen her få timer før, så er faktisk den tredje kunde. Er helt ny i branchen - havde en veninde der var det, og ville så selv prøve i indtil videre 14 dage.

Jeg kommer ned og ligge og vil bare gerne have et blowjob - det kan man jo altid. Og det er hun ret god til - fin teknik. Får hende også til at bruge brysterne, og det er jo også en oplevelse i sig selv for de er vitterligt store. Hun er god til at lytte til hvad man siger, og til at holde små pauser på opfordring. Så alt i alt ender det vel lykkeligt, men var aldrig kommet derud hvis jeg havde vist hvordan hun så ud til. For tænkte jo lidt, at det burde være mig der bollede hende og fik penge for det. 
Så ingen chance for gentagelse (men det er der aldrig), men fik et OK blowjob. Og det er nok også et besøg man vil huske, for det var jo lidt morsom med det lillebitte kostume til den store pige. 

 

You tried to recruit me for your brothel and I think creating doubt about my pictures, calling me huge, saying I look ridiculous in my outfit and that I should pay money for you to fuck me is a very bad reaction to my polite refusal. 

I have attached a selfie with today's newspaper to my profile after all a picture says it all. 

I am not skinny but I am not huge either. I have no kids and my breasts are all natural. 

I am well aware I have a lot to learn in this business but I like sex and I guess that is the most important thing.

Thanks for letting me have my say in this matter and please if anyone should have further need of information about me send me a text. 

Love Yvonne 

IMG-20190411-WA0010.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Folkens og Yvonne.

Ja, Yvonnes indslag gør jo enten sagen endnu mere speget - ellers også gør den sagen endnu mere simpel, det er svært at sige. Kunne fandeme være fristet til at smutte forbi og se "giraffen". Ud fra billederne er hun jo bare rigtig dejlig at se på. I hvert fald med mine øjne. Kan jeg ikke lide hvad jeg ser når jeg er på adressen kan jeg jo bare smutte igen. :-) Og uhhh er jo bare rigtigt meget til store dejlige bryster. :-P;-) 

Tsk tsk tsk er sgu fristet. :-P  Fortsættelse følger hvis jeg gør alvor af det. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Yvonne18 skrev, for 51 minutter siden:

You tried to recruit me for your brothel and I think creating doubt about my pictures, calling me huge, saying I look ridiculous in my outfit and that I should pay money for you to fuck me is a very bad reaction to my polite refusal. 

I have attached a selfie with today's newspaper to my profile after all a picture says it all. 

I am not skinny but I am not huge either. I have no kids and my breasts are all natural. 

I am well aware I have a lot to learn in this business but I like sex and I guess that is the most important thing.

Thanks for letting me have my say in this matter and please if anyone should have further need of information about me send me a text. 

Love Yvonne 

IMG-20190411-WA0010.jpg

Great Way to respond.. honest and polite!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest costner

må sige pigebarnet ser yderst indbydende ud i mine øjne,kunne også sagtens finde på at besøge hende.har dog gjort mine tanke om det skrevne.så til sexeren spørgsmål-hvorfor farer du altid ud med forsvar af stedet ved tarupcenter,har du en interesse der samtidig med dine anmeldeser altid er yderst positive.har været der hvor det skrevne efter min mening ikke passede.det er ikke for at komme på kant med nogen bare af nygerrighed.og hvis det passer hvad yvonne skriver så giver bananes anmeldese sig selv.så høre gerne lidt fra de stridne parter.

god weekend til alle.

Redigeret af costner

Del dette indlæg


Link til indlæg
costner skrev, for 3 timer siden:

må sige pigebarnet ser yderst indbydende ud i mine øjne,kunne også sagtens finde på at besøge hende.har dog gjort mine tanke om det skrevne.så til sexeren spørgsmål-hvorfor farer du altid ud med forsvar af stedet ved tarupcenter,har du en interesse der samtidig med dine anmeldeser altid er yderst positive.har været der hvor det skrevne efter min mening ikke passede.det er ikke for at komme på kant med nogen bare af nygerrighed.og hvis det passer hvad yvonne skriver så giver bananes anmeldese sig selv.så høre gerne lidt fra de stridne parter.

god weekend til alle.

Nu skal jeg ikke tale for Sexeren, men jeg tror bare pigerne ved Tarupcenteret generelt falder i hans smag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
costner skrev, for 7 timer siden:

må sige pigebarnet ser yderst indbydende ud i mine øjne,kunne også sagtens finde på at besøge hende.har dog gjort mine tanke om det skrevne.så til sexeren spørgsmål-hvorfor farer du altid ud med forsvar af stedet ved tarupcenter,har du en interesse der samtidig med dine anmeldeser altid er yderst positive.har været der hvor det skrevne efter min mening ikke passede.det er ikke for at komme på kant med nogen bare af nygerrighed.og hvis det passer hvad yvonne skriver så giver bananes anmeldese sig selv.så høre gerne lidt fra de stridne parter.

god weekend til alle.

Jeg har ingen aftaler eller fordele ved at komme på besøg på adressen.

Ej heller mine anbefalinger.

Jeg kan altid stå inde for mine anmeldelser og oplevelser der..

Har en gang været på adressen, hvor en russisk pige gik amok, og ikke ville noget..

Prøvede at få ro på hende, fuldkomme ude af balance, men nej..det lykkedes ikke

Forlod stedet, og kort efter, da jeg skulle kopiere linket, var det fjernet..

Mobilnummeret lukket..

Så ingen grund til anmeldelse, positivet eller negativt..

Det er Bananen s første anmeldelse, men jeg har ham i kikkerten, andet steds fra, andet dæknavn..

Måske lidt "Alfon".

Hvilket også kom frem fra Yvonne...  hvor han ville have hende i sin stald..

Kunne godt finde på at snakke med Yvonne og få en personbeskrivelse, for at se om min erfaring passer.

Sexeren

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, den ‎10‎-‎04‎-‎2019 at 18:39:

Hvordan kommer du frem til det regnestykke? Hun skriver 175 cm og 70 kg. Hvis han mener hun er 15 kg større end på billederne kan det jo være 175 cm og 85 kg nu. Dette vil jeg kalde til den lidt "chuppy" side. Det hun oplyser passer meget godt til billederne. Men nu oplyses der jo reelt intet om hvorvidt billederne er af hende eller ej.

 

Måske hun er mere end 18 år. Langt de fleste piger pynter lidt på alderen. Så måske er hun godt 20 år og født og ammet børn. Ja, det kan jo også sætte lidt præg på brysterne.

G-skåls bryster? Hvor får du det fra? Hun skriver F-skål. Men jo, det er da stadig store bryster og nej, de strutter nok ikke hvis de er ægte.

Så horribel er hans anmeldelse nu heller ikke. Synes den virker meget ærlig og reel. Ok, han bør måske ikke skrive at han i stedet burde have penge for at kneppe hende... Men ellers synes jeg nu den er sober nok. Han skriver jo at hun er sød og venlig og at han får et fint bj og at hun er god til at lytte til hvad han gerne vil. Så bortset fra misvisende billeder læser jeg hans anmeldelse som fortrinsvis positiv. Forventer man en lidt buttet pige på 18 år som billederne antyder og det ikke er hvad man får. Ja, så har man da ret til at blive skuffet og skrive om det her.

Hej 22

Beklager mine regnefejl..

Men 15 kg oven i "billederne", så er hun sku fed...

de nye billeder viser ikke 15 kg ekstra,,..

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
costner skrev, for 7 timer siden:

må sige pigebarnet ser yderst indbydende ud i mine øjne,kunne også sagtens finde på at besøge hende.har dog gjort mine tanke om det skrevne.så til sexeren spørgsmål-hvorfor farer du altid ud med forsvar af stedet ved tarupcenter,har du en interesse der samtidig med dine anmeldeser altid er yderst positive.har været der hvor det skrevne efter min mening ikke passede.det er ikke for at komme på kant med nogen bare af nygerrighed.og hvis det passer hvad yvonne skriver så giver bananes anmeldese sig selv.så høre gerne lidt fra de stridne parter.

god weekend til alle.

Jeg var lige i arkivet..

en dårlig anmeldelse ag Isabel..

Jeg har også anmeldt mange andre,  Jeg skriver nummer her 33 62 203 297 52 41 75 22 23 6  + mange flere

Kan ikke huske alle steder..

Knappenålene har dækket mit Odense kort meget..

John

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 7 timer siden:

Ahhh bliver sgu snart nød til at besøge hende - om ikke andet fordi hun har store bryster, og jeg er vild med store bryster. :P

Som sagt så gjort:

Det blev til en rigtig godt oplevelse med Yvonne. Jeg trækker ALT tvivl tilbage som jeg har skrevet ovenfor. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

(Første anmeldes)

Besøgte Y sent aften. Sød pige med god indlevelse. Lækkert øko blow, gode tungekys og øjenkontakt. Nem kommunikation på engelsk. Der er både til gården og gaden på den sexede måde.

Stedet er sparsomt og med en snert af røglugt det er minus i min bog. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...