moeffe 93 Skrevet 9. April, 2019 Så fik jeg taget mig sammen til at møde Loren som i dag var i Slagelse. Stedet er perfekt sted som en masse andre piger anvender da det er diskret og let at komme til. Nok om det.. Loren lukker mig ind og vi har aftalt 1/2 time. Da jeg kommer lige fra job har vi aftalt at jeg bader først. Billederne fra annoncen syntes jeg ikke gør hende retfærdighed, hun er faktisk smukkere i virkeligheden. Alt sidder hvor det skal. Da badet er overstået spørger hun om jeg ønsker en eller to udløsninger. Jeg er ikke 20 mere så jeg meddeler at jeg helt sikkert kun kan en gang på den tid. Loren starter med at sutte kondomet på plads. derefter får jeg et fantastisk blow, jeg syntes hun gør det helt fint. Derefter rider hun mig, så lidt missionær, doggy og til sidst sutter hun mig igen og vi afslutter den med et handjob. Jeg må sige at hun er helt fantastisk, modsat mange andre er hun også let og ligetil at føre en fornuftig samtale med (på engelsk) og det hele foregår uden på nogen måde at virke mærkeligt. Hun kan virkelig sit job. Om jeg vil besøge hende igen? Ja det er der slet ikke nogen tvivl om... https://annoncelight.dk/showad/267762 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest CuriousDk Skrevet 9. April, 2019 Helt enig. Hun er mega lækker. Som i mega lækker. Har selv besøgt hende og fik en rigtig god oplevelse. Desværre huserer hun ikke i hovedstaden af forskellige årsager. En klog, smuk og charmerende kvinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Boost 23 Skrevet 12. Marts, 2022 Fangede du hendes nationalitet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg