Hop til indhold
Guest Tommy Mortensen

Alex - Vingsted

Recommended Posts

Guest Tommy Mortensen

Jeg har besøgt den her lille godte: 

https://annoncelight.dk/showad/272565

Hun hedder Alex og skulle tilsyneladende være fra Litauen. Det var ikke noget snyd det var hende på billederne, det var hende som åbnede og jeg kunne genkende hende fra annoncen. 

Jeg bestilte 30 min og valgte at tilkøbe mega fransk, da jeg så klart måtte sperme i denne unge søde piges mund. Hun smillede frækt da jeg sagde jeg ville have mega, og hun slikkede sig om munden, det var en fræk lille detalje syntes jeg. 

Jeg fik mig et bad, bagefter kom jeg ind i bolle rummet, jeg lagde mig på sengen, og hun suttede min pik op fra slap. Hun jeg kunne få lov at røre alt det jeg ville, både patter men jeg kunne også tage bildt om hendes hoved og hjælpe lidt med tempo. Efter måske 5-8 min med BJ så fandt hun et kondom frem, monterede det på mig og så kravlede hun op. Damn en snærver fisse hun har, tja det er vel derfor de unge piger er så populære? Der er bare ikke noget som slår en varm ubrugt teenage fisse lige når man trænger op i den. Jeg var lige ved at komme efter ganske kort tid fordi hun var så stram og våd og hendes krop bare så fræk. Så jeg måtte smide hende af og så kunne hun få lov at sutte lidt mere. Her begyndte jeg også at mærke trykket komme nærmere, så jeg tænkte, hva faen og så skød jeg min ladning af i hendes mund. Hun suttede og sugede hver en dråbe ud af mig. Det var virkelig skønt. Jeg var helt tømt og der var ikke så meget tid tilbage så jeg smuttede i bad og tog mine ting og kørte hjem.

Jeg gad godt nok godt trænge ind i hendes snærve fisse igen så jeg overvejer et besøg mere inden hun tager jeg på lørdag. Nu er i andre i hvertfald informeret om denne lille snævre pige, nyd hende. 

Redigeret af Tommy Mortensen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøger du ikke andre steder, du har du anmeldt de sidste 3 piger på stedet næsten enslydende, og det er dine eneste anmeldelser.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
reknas skrev, for 1 time siden:

Besøger du ikke andre steder, du har du anmeldt de sidste 3 piger på stedet næsten enslydende, og det er dine eneste anmeldelser.....

Godt set ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tommy Mortensen
reknas skrev, for 10 timer siden:

Besøger du ikke andre steder, du har du anmeldt de sidste 3 piger på stedet næsten enslydende, og det er dine eneste anmeldelser.....

Jeg har kommet der mange flere gange end de 3 gange jeg har skrevet om, jeg i gå afstand derfra. Jeg kan vel efterhånden kalde mig selv for husbuk. 

Det var efter jeg mødte Alicija jeg begyndte at skrive fordi hende blev jeg forelsket i. 

Jeg har lige læst mine indlæg igennem, jeg syntes på ingen måde de er enslydende, det var også nogle meget forskellige oplevelser. 

Hvis det er til gene skal jeg nok lade vær at skrive mere om det sted. 

Redigeret af Tommy Mortensen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen så er alt jo godt.

Undrede mig blot fordi pigerne på stedet og deres bagmænd gentagne gange har oprettet falske anmeldelser hvor de lovpriste sig selv.

Det kostede så flere udelukkelser af nyoprettede profiler, herunder den navnkundige Struer Dreng

Egentligt unødvendigt da de fleste piger leverer udmærket service.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik besøgt det lille pigebarn.

Fin oplevelse, hun er sød, smuk og dejlig.

Det bedste var faktisk vores snak før og efter, selve akten var uden den store indlevelse fra hendes side, men forklaringen var så at hun vist efterhånden har fået mandeoplevelser nok i denne omgang, vi aftalte nyt besøg når hun vender tilbage.

Tager hjem i weekenden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...