Hop til indhold

OPRÅB til Pay4Play brødrene

Featured Replies

Skrevet

OPRÅB til Pay4Play brødrene

Man bliver SÅ træt af, at læse alle de negative kommentarer fra indestængte mandstyper her på siden – selv over ret uskyldige kommetarer. 

Jeg nævner ingen navne, så jeg sigter ikke mod nogen bestemt. Men føler DU dig truffet, så overvej om du måske … bare en gang imellem, skulle vælge at være stille .. ”jo men jeg kunne jo godt lige … ”  NEJ … bare vær stille. HELT stille.

Jeg har været her på siden før og i denne omgang et par måneder og det er bare UFATTELIGT.

1)  LYST ctr. PENGE.

Det er SÅ himmel råbende dumt, at påstå at en GP der er drevet af lyst, ikke skulle kunne tage betaling. Skal der så kun være GP der IKKE er drevet af lyst ?

Må vi andre heller ikke være drevet af lyst til vores hoved- eller bi-beskæftigelse ?

Skal vi KUN tage betaling for det vi IKKE har lyst til ?

Hertil kommer det faktum at nogen GP, tænder på selve det at ”blive købt”, at det er selve det at være LUDER der er frækt.

2)  RESPEKTEN FOR ERHVERVET

Hvor er respekten for de piger/kvinder der udøver dette erhverv. Forestil jer lige hvilken grad af empati, situationsfornemmelse, rummelighed og osv. det kræver at være intime, dyrke sex med og generelt bare møde så mange forskelligartede mænd i løbet af en dag, uge, måneder og år. Evnen til at kunne modtage kunder, man normalt ikke ville bryde sig om. 

Hertil kommer respekten for, at de har lyst til være aktive her på siden. Jeg ved ikke med jer andre, men jeg finder det omkring nitten gange mere interessant, at læse indspark fra den modsatte side, frem for kun at læse synspunkter fra kunde/mænd siden.

3)  FRAVALG AF MÆND

Kan du som mand ærligt sige at DU kunne dyrke sex med enhver som helst type kvinde ?

Har DU ikke en type kvinde DU selv foretrækker og så nogen ”ku godt i en snæver vending” typer. Jo det tænkte jeg nok. Hvorfor faen skulle en GP så ikke have det på nøjagtig samme måde ?

Så lev med, at du enten for gammel, for ung, for tyk, for tynd osv. bare ikke kan forvente at ALLE GP nødvendigvis er klar på dig, men glæd dig over at nogen er (og HUSK i denne forbindelse pkt. 2)

4)  KVINDENS VALG

jo jo men nu er GP selv en ”rund sag” der i gængs forstand er overvægtig, så hun skal bare være klar på os alle. WHAT. Er det så kun de slanke, blonde og unge GP der må have formuleringen ”højde og vægt passer nogenlunde sammen” eller et alders kriterium. Det er sgu da kvindens suverænt eget valg, hvem hun ønsker at være sammen med. (Husk pkt. 3.)

5)  DÅRLIGE OPLEVELSER

Har I selv overvejet forskellen på at møde en velduftende og smilende 29 årige frisk ung mand, med en muskuløs krop kl. 11 om formiddagen, hvor du er frisk og veloplagt kontra en lettere svedig og ildelugtende, indestængt og mut 55 årig kl. 17 som sidste gæst på en vagt. Hvem tror du får den bedste oplevelse. Det er sgu da helt naturligt og menneskeligt. Og TRO mig, jeg har lagt hus til en række betalings Gangbang og i mænd drømmer ikke om, hvordan andre mænd kan finde på at møde op i svært væmmelig usoigneret tilstand.

6)  AFLYST GANGBANG

Hvor svært det end må være at forestille sig, så ER det en svær disciplin at arrangere et gangbang. Et egnet sted, indkøb af diverse ting, annoncering og så … ET hav af afbud (nogen gange er det kun 40 til 50% der dukker op efter klar tilmelding) og så min ”yndling” – Mænd kan stille de mest himmelråbende åbenlyst dumme spørgsmål og x det med 50 mænd og forestil dig det timeforbrug pr. mail, der ligger forud for et par timers gangbang. Så jeg kan godt garantere, at det ikke er sjovt at arrangere, eller for sjov at de nogen gange bliver aflyst.

My 2 pennies worth og jeg fik luft :- )

Redigeret af GangbangFyren

Skrevet

Tak  for  et  velskrevet  og  godt  indlæg  - jeg  er  meget  enig  med dig.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.