Hop til indhold

Recommended Posts

Guest umiaqse

Då ska du få lite nyare erfaring ^_^

Bokade en timme med kyss som tillägg.

En leende och söt pige. Lite reserverad i början, men slappnade hurtigt av. Fick en helt ok upplevelse. Kyssas är Inte hennes specialité, så det kan jeg ikke rekommendera att köpa till. (Hatar för övrigt tillägg Betalar hellre ett högre pris, och ser hur tiden utvecklas)

Däremot har hon en fantastisk kropp, och ingen berörings-angst. Små söta fötter som man gärna får kyssar och nussa med :D.

Enda minus är att man ikke må slicka henne, viket gör att jeg ikke kommer igen:(.

Hoppas detta kan hjälpa dig i ditt beslut.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest umiaqse

Samma här. Kan ikke undvaeres. Att slikke är en av livets fundamentala behov :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
umiaqse skrev, for 14 timer siden:

Då ska du få lite nyare erfaring ^_^

Bokade en timme med kyss som tillägg.

En leende och söt pige. Lite reserverad i början, men slappnade hurtigt av. Fick en helt ok upplevelse. Kyssas är Inte hennes specialité, så det kan jeg ikke rekommendera att köpa till. (Hatar för övrigt tillägg Betalar hellre ett högre pris, och ser hur tiden utvecklas)

Däremot har hon en fantastisk kropp, och ingen berörings-angst. Små söta fötter som man gärna får kyssar och nussa med :D.

Enda minus är att man ikke må slicka henne, viket gör att jeg ikke kommer igen:(.

Hoppas detta kan hjälpa dig i ditt beslut.

Jeg kan godt følge dig i hvad du mener om tillæg.

Jeg tror at de som tilbyder det som tillæg, er de piger der måske finder kys mere intimt end selve sexen, og at kys er forbeholdt de mennesker som pigen elsker med sit hjerte; altså børn, kæreste, mand.

Hvis pigen skal bruge det i sit professionelle virke, så koster det ekstra, og det kan være svært at komme uden om, at tilbyde kys, hvis man vil følge med efterspørgselen på disse.

Dengang jeg frekventerede de små thai hytter, var der måske 2 ud 10 piger der kyssede, men det var også thaier, der som oftest har den holdning til kys som jeg beskriver herover:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også været der. Hun er alt for kondomfikseret og faker dårligt.

Flot pige, men akavet og kedelig sex må være konklusionen. 

ROLIG NU MORALVOGTERE - det handler ikke om at jeg insisterer på at kneppe uden kondom, jeg syntes bare en håndtrold med kondom er overdrevet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...