Hop til indhold
jalokin71

Smøger som betaling

Recommended Posts

jalokin71 skrev, for 9 minutter siden:

Dette er måske ikke en anmeldelse, men det første gang jeg har oplevet at man kan betale delvis m smøger eller gasflasker.

 

https://annoncelight.dk/showad/269800

Smart nok med gasflaskerne, så slipper hun for at mase med det :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex

Min krøllede jerne koger helt over lige nu. Hvad fanden tænker hun på:huh: nu kommer samtlige kræmmere syd fra Køge, med deres lort og slår telt op på hendes plæne. 

Prøv at forestil jer en SMS storm: undskyld, jeg kommer fra Nørre røvhul og har et gammelt stereo anlæg med indbygget kassette afspiller. Jeg vil mene det ihvertfald er mindst et blow værd. Måske endda med en finger i mit anus. Jeg har også gamle trilles hundekurv, næsten ikke brugt. Kan jeg så få anal oven i? 

Jeg tror sku jeg kører ned og afleverer min første fødte og spørger om et rimjob med flødeskum... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex skrev, for 1 minut siden:

Min krøllede jerne koger helt over lige nu. Hvad fanden tænker hun på:huh: nu kommer samtlige kræmmere syd fra Køge, med deres lort og slår telt op på hendes plæne. 

Prøv at forestil jer en SMS storm: undskyld, jeg kommer fra Nørre røvhul og har et gammelt stereo anlæg med indbygget kassette afspiller. Jeg vil mene det ihvertfald er mindst et blow værd. Måske endda med en finger i mit anus. Jeg har også gamle trilles hundekurv, næsten ikke brugt. Kan jeg så få anal oven i? 

Jeg tror sku jeg kører ned og afleverer min første fødte og spørger om et rimjob med flødeskum... 

Nej, jeg tror ikke der kommer nogen med et gammelt stereoanlæg...... de kommer med et næsten nyt stereoanlæg med den fineste "retro"-kassette afspiller- Meget, meget lidt brugt. De taler med garanti deres lort op, de kræmmere. Stakkels pige. Hun kan nok ikke bestille ret meget andet end at sige fra, fra nu af. Det kunne også være en joke, selvfølgelig

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
tvr skrev, for 3 minutter siden:

Stakkels pige. Hun kan nok ikke bestille ret meget andet end at sige fra, fra nu af.

 

 

Præcis min tanke. Og godt spottet med anlægget. Det er naturligvis næsten nyt og måske får hun endda hans mixtape med, hvis hun vil fiste ham. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Så når hun skriver 'en time uden', så mener hun uden moms? :smile:

Men det er godt at renlighed er en selvfølge for hende. Jeg tror sgu jeg kører forbi med 2 pakker smøger :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
Borende X skrev, for 9 minutter siden:

Det er nok mere normalt end som så:

 

Den tråd kører da også helt af sporet og det understreger bare min pointe. Men du kan jo ringe til hende, hvis du stadig har dine kuglepenne:)

Den eneste gang jeg har overvejet en byttehandel, var da en kendt gp her på sitet, tilbød sex mod at hjælpe hende med at få malet hendes lejlighed. Tænkte det faktisk kunne være meget frækt. Og så ville hun varte en op imens der blev malet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex skrev, for 51 minutter siden:

Men du kan jo ringe til hende, hvis du stadig har dine kuglepenne:)

Dem får hun også brug for, hvis hun nedsatte sig som festsangsforfatter istedetfor:

> Du må gerne skrive og spørge løs men lad vær hvis du ikke er seriøs  <

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 44 minutter siden:

Der er i min optik forskel på en byttehandel, og så at få bragt fx en gasflaske, der bliver trukket fra prisen ;-) 

Hvor nøjagtigt ligger den forskel?

Om en kendt EG-bruger kommer med et nyt blandingsbattteri til brusenichen, eller om en kommer med en gasflaske, hvis værdi så ikke helt balancerer med bytteværdien af en time hos en glædespige og dermed giver nedslag, kommer vel ud på ét?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
Jernsvinet skrev, for 11 minutter siden:

Dem får hun også brug for, hvis hun nedsatte sig som festsangsforfatter istedetfor:

> Du må gerne skrive og spørge løs men lad vær hvis du ikke er seriøs  <

Det er ren poesi<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, 1 time siden:

Hvor nøjagtigt ligger den forskel?

Om en kendt EG-bruger kommer med et nyt blandingsbattteri til brusenichen, eller om en kommer med en gasflaske, hvis værdi så ikke helt balancerer med bytteværdien af en time hos en glædespige og dermed giver nedslag, kommer vel ud på ét?

I mine øjne er der forskel på, om folk skriver til mig og vil bytte fx håndværkshjælp, værktøj eller havemøbler for sex, eller om jeg beder en fast kunde om at køre til en butik (han alligevel kører forbi) og hente fx en gasflaske eller andet tungt og besværligt for mig ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, 1 time siden:

I mine øjne er der forskel på, om folk skriver til mig og vil bytte fx håndværkshjælp, værktøj eller havemøbler for sex, eller om jeg beder en fast kunde om at køre til en butik (han alligevel kører forbi) og hente fx en gasflaske eller andet tungt og besværligt for mig ;) 

Det er jo så også en hel anden situation. Det er jo ikke anderledes, end at en hvilken som helst leverandør leverer, men uden sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 2 timer siden:

I mine øjne er der forskel på, om folk skriver til mig og vil bytte fx håndværkshjælp, værktøj eller havemøbler for sex, eller om jeg beder en fast kunde om at køre til en butik (han alligevel kører forbi) og hente fx en gasflaske eller andet tungt og besværligt for mig ;) 

Jeg tror også der er stor forskel på at bytte nye varer, hvor der er en nogenlunde fast pris som f. Eks. Smøger og gasflasker, også bytte brugte varer efter bedste jysk Krejler mentalitet.

Gasflasker kunne jeg egentlig godt se det favorable i, da jeg bruger gas i firmaet. Næsten legalt fradragsberettiget pigebesøg. I de gode gamle dage kunne man jo også trække smøger fra som repræsentation. Frimærker var også godt i gamle dage. 

@Liv mangler du ikke nogen kreative udstillings materialer, eller andre gode fradragsberettigede maskiner. :wub:. Så kunne vi jo lege Jysk senge-leg. :D:D

Redigeret af Barske Rødskæg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tja under besættelsen var eet ikke så ualmindeligt at arbejder konene kunne levere sex mod visse luksusfædevarer og forbrug..mændne spurgte vist ikke så meget ind til forretnivgen, men var glade for hvad der kom ind og de kvinder jegvbrugte var tilfredese på mere en een måde...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...