Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Gaffer
Knægten skrev, for 22 minutter siden:

Fordi jeg ikke synes der er mange af hendes slags

Nå, hvad mener du med det ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vel ikke meget anmeldelse over denne tråd - nærmere reklame. Links til tidligere anmeldelser kunne eks. være rart, hvis det skulle give lidt mening.

Har selv fundet disse:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer
Knægten skrev, for 7 timer siden:

At der ikke er ret mange som gør det af lyst og har ægte billeder 

I hvert fald ikke som jeg har lyst til at prøve min penge 

Hvorfra ved du at hun gør det af lyst ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer
Knægten skrev, for 8 timer siden:

Det føles sådan altså tag afsted og du kan få svar på alle dine spørgsmål 

Hvorfor føles det sådan ?

Hvis hun gør det af lyst, betyder det så jeg ikke behøver at tage penge med ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
Gaffer skrev, for 3 timer siden:

Hvorfor føles det sådan ?

Hvis hun gør det af lyst, betyder det så jeg ikke behøver at tage penge med ?

Tror vist godt du ved hvad trådstarter mener. Lad dog være med at blive ved med at stille drillende spørgsmål.

Er det din måde at gøre opmærksom på, at hans anmeldelse er rimelig tynd eller hvad er meningen med alle dine spørgsmål? 

Da jeg loggede på i dag kunne jeg se, at der var 11 svar på anmeldelsen her og tænkte fedt, det bliver spændende at læse om hende, men du fylder jo tråden med ligegyldighed. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer
Knægten skrev, for 3 timer siden:

Går du os ud og handler uden penge fordi det et supermarked eller?

Hvis det er et velgørenheds supermarked, som af lyst forære ting væk til værdigt trængende, - så ja

Du mangler at svare på hvorfor det føles som hun gør det af lyst ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gaffer skrev, for 5 timer siden:

Hvis det er et velgørenheds supermarked, som af lyst forære ting væk til værdigt trængende, - så ja

Du mangler at svare på hvorfor det føles som hun gør det af lyst ?

Stop nu dit pis..... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer
marcellino skrev, for 4 timer siden:

Stop nu dit pis..... 

Hvorfor det - det er vel også i din interesse at vi får så fyldestgørende anmeldelser som muligt - eller er det ?

Jeg helt sikker på alle vil give mig ret i, at det er Knægtens anmeldelse af Alexa ikke og det er en anmeldelse fordi den står under anmeldelser

Har lagt mærke til at flere og flere bare skriver et eller andet ubegrundet - ser faktisk frem til du begrudner dit eget "stop nu dit pis..."

Når ubegrundet skriv/anmeldelser står ubegrundet, bliver siden useriøs og i sidste ende ubrugelig. Husk på det er der nogen der kan se fordelen i.............tror på alm. intelligens rækker videre herfra

Redigeret af Gaffer
@

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gaffer skrev, for 3 minutter siden:

Har lagt mærke til at flere og flere bare skriver et eller andet ubegrundet - ser faktisk frem til du begrudner dit eget "stop nu dit pis..."

Kan du begrunde det eller er det bare et udokumenteret postulat? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer
AalborgLook skrev, for 16 minutter siden:

Kan du begrunde det eller er det bare et udokumenteret postulat? 

Ja sagtens, men i stedet for jeg løber diverse strenge igennem, er det nemmere du gør det selv

Du kan starte med strengen her. Når du har skimmet igennem kan, du gå videre til andre anmeldelser under Jylland. Stil så dig selv det spørgsmål om anmeldelsen er fyldestgørende nok til du vil aflægge et besøg. Vær opmærksom på, tilbyder pigen det du godt kan lide. Prøv også at stille dig selv det sprørgsmål - hvad er ideen bag vi skriver anmeldelser

Vi jyde tumper kunne lære noget af hvad der bliver beskrevet under anmeldelser Sjælland/København - prøv selv at læse lidt der

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gaffer skrev, for 27 minutter siden:

Ja sagtens, men i stedet for jeg løber diverse strenge igennem, er det nemmere du gør det selv

Du kan starte med strengen her. Når du har skimmet igennem kan, du gå videre til andre anmeldelser under Jylland. Stil så dig selv det spørgsmål om anmeldelsen er fyldestgørende nok til du vil aflægge et besøg. Vær opmærksom på, tilbyder pigen det du godt kan lide. Prøv også at stille dig selv det sprørgsmål - hvad er ideen bag vi skriver anmeldelser

Vi jyde tumper kunne lære noget af hvad der bliver beskrevet under anmeldelser Sjælland/København - prøv selv at læse lidt der

 

 

Så andre skal begrunde deres påstande men det gider du så ikke at gøre.
Slut her fra - du er alt for useriøs.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gaffer skrev, for 14 timer siden:

Hvorfor det - det er vel også i din interesse at vi får så fyldestgørende anmeldelser som muligt - eller er det ?

Jeg helt sikker på alle vil give mig ret i, at det er Knægtens anmeldelse af Alexa ikke og det er en anmeldelse fordi den står under anmeldelser

Har lagt mærke til at flere og flere bare skriver et eller andet ubegrundet - ser faktisk frem til du begrudner dit eget "stop nu dit pis..."

Når ubegrundet skriv/anmeldelser står ubegrundet, bliver siden useriøs og i sidste ende ubrugelig. Husk på det er der nogen der kan se fordelen i.............tror på alm. intelligens rækker videre herfra

bla bla bla ..... let go back on the track

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...