Eiskalt 38 Skrevet 9. April, 2019 Faldt over hende her og tænkte jeg godt kunne bruge et bj af en sød dansk pige. jeg fik en aftale i stand og mødte hende i en skøn lejlighed i København. Hun var meget sød og smilende og kemien var ganske god! Efter masser af lækre kys fik jeg et fantastisk bj af hende og endte med at komme i munden på hende og hun slugte det hele. Alderen på slut 20'erne er god nok og hun er virkelig lækker - og virkelig høj! Små bryster, men meget pæne og faste. Jeg betalte kr 700 for et bj og det var alle pengene værd. Jeg kommer helt sikkert igen :) Link: https://annoncelight.dk/showad/262157 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klumb 196 Skrevet 9. April, 2019 Hvem er pigen? Jeg kan ikke få linket til at virke :/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eiskalt 38 Skrevet 9. April, 2019 Søg på fræk dansk blondine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peto 66 Skrevet 9. April, 2019 https://annoncelight.dk/showad/262157 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sweex Skrevet 9. April, 2019 Thomsen skrev, for 15 minutter siden: Er det ikke..? Jeg tænkte det samme. Men højden taler imod. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 857 Skrevet 9. April, 2019 Thomsen skrev, for 2 timer siden: Er det ikke..? Det er det ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 909 Skrevet 10. April, 2019 Hr Lille Niels skrev, for 15 timer siden: Det er det ikke. Det ved du, eller det tror du..? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Virgil 80 Skrevet 10. April, 2019 Thomsen skrev, 1 time siden: Det ved du, eller det tror du..? Tror du nu igen, at det er Slugeren eller hvem tror du, at det er? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cuminyourface1979 408 Skrevet 10. April, 2019 Det er ikke Slugeren. Har mødt begge 2. Punktum 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JaHatten 160 Skrevet 10. April, 2019 Slugeren 2.0 ???!?! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 909 Skrevet 11. April, 2019 Cuminyourface1979 skrev, for 22 timer siden: Det er ikke Slugeren. Har mødt begge 2. Punktum Tak for den opklaring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cuminyourface1979 408 Skrevet 11. April, 2019 Omkring dybbølsbro 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 16. April, 2019 Jeg haar en svaghed før slanke (gerne høje men ikke et krav) piger. Hvor høj er hun cirka? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Virgil 80 Skrevet 16. April, 2019 Hun er vel omkring de 180cm. Men tør man satse på, at hun har slugt det hele fra den forrige gæst, når man tungekysser hende? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
giraffen 154 Skrevet 19. April, 2019 Virgil skrev, den 16/4/2019 at 08:09: Hun er vel omkring de 180cm. Men tør man satse på, at hun har slugt det hele fra den forrige gæst, når man tungekysser hende? Så er der potentiale for et vådt og frækt kys He He Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klovnen080 111 Skrevet 10. Maj, 2019 Hvorfor mon hun opretter nye annoncer. Mig bekendt har hun ikke tidligere fået årlige anmeldelser? Har lige glemt hvad hun tidligere kaldte sig, men har læst anmeldelser før. Tror ikke at man går forgæves. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anderss 55 Skrevet 14. Maj, 2019 Jeg var forbi for nogle dage siden og fik et hæderligt blowjob hvor hun slugte det hele. Ikke meget indlevelse dog men som sagt en ganske fin sutter. Nogen der har kneppet hende? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg