Svensken74 3 Skrevet 9. April, 2019 Pussyparty på måndag på Pussygalores =) Verkade svårt att anmäla sig dit när jag ringde dit. Ngn som har mer info? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest GangbangFyren Skrevet 9. April, 2019 (edited) http://www.pussygalores.dk/ Jeg deltog engang og det var sgu en fræk og begivenhedsrig oplevelse ;- ) @Svensken74 du ringer da bare og tilmelder dig - og kommer du ikke igennem på dit svenske, så klar det på engelsk .. det er ikke alle der taler og forstår “kjötbullar” .. god fornøjelse til Pussy Partyet ;- ) Du skal forud købe en billet ved pussygalore ... Redigeret 9. April, 2019 af GangbangFyren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kattjakt 1653 Skrevet 9. April, 2019 Hej ! Vad menar du med svårt att anmäla sig? Utveckla gärna vad du menar. /A Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. April, 2019 Lyder til at man skal ind på Pussygalores og købe billet. Håber at kunne lave et drop in i morgen, så jeg kan opleve supersexede unge Maja på alle 4 omgivet af sex i alle afskygninger!!!! Pøj pøj med det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svensken74 3 Skrevet 14. April, 2019 Sansebastian skrev, for 7 timer siden: Lyder til at man skal ind på Pussygalores og købe billet. Håber at kunne lave et drop in i morgen, så jeg kan opleve supersexede unge Maja på alle 4 omgivet af sex i alle afskygninger!!!! Pøj pøj med det So Maja er so supersexede. Låter nice =) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kattjakt 1653 Skrevet 16. April, 2019 Tak till Galores och övrige deltagere för ett godt pussy party. Sjov vibe som vanligt i den dansk/svenske ande som er standard på desse parties nu. Mest av allt tak till pigerne som levererede som de så ofte gör på desse partyn. Mercedes och Jacky er ju etablerede partypiger i den absolute top nivå och godt att treffe den meget läckre och sjove Maja för hendes partydebut. Maja var virkeligen flot och sjov att vare med så jeg hade en dejlig lunch denne måndag. Alle tre pigerne ska ha en stor pakke blomster för denne dag och till övrige deltagere, vi ses för neste runde! Ha en god uge alle. /A 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. April, 2019 Godt at høre at I havde en fest - og ærgerligt at man ikke kunne nå forbi og deltage! Håber at I gav Maja en oplevelse der gav hende lyst til at deltage endnu engang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kattjakt 1653 Skrevet 16. April, 2019 Maja var game och virkede haft en god oplevelse då vi snackede. Det er ju meget speciellt för en pige på sexparty förste gang då det er lidt mer avancered/hardcore stil av sex, men jeg oplevde Maja fand sig godt i den miljö. Och de fleste deltagere var erfarne på sexparty vilket gör det lidt enklare för en ny pige. Jeg hoppas Maja kommer vare med igen för hon var god till det event och hon er ju bare megaläcker hele hon. Alle 3 pigerne som var med er ju meget hotte så det var ett riktigt godt team igår. Och Mercedes och Jacky er ju som jeg skrivit förr absolut top notch etablerede partypiger. /A 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg