Sørensen65 19 Skrevet 9. April, 2019 Nogen noget at berette herfra korrekte billeder? https://annoncelight.dk/showad/272716 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 926 Skrevet 9. April, 2019 Søg dog selv i arkivet....der ligger masser af anmeldelser 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sørensen65 19 Skrevet 9. April, 2019 reknas skrev, 1 time siden: Søg dog selv i arkivet....der ligger masser af anmeldelser Jeps , har været lidt igang men at søge på Lilly giver en del sider at lede igennem ved ik om hun har været i Kolding før ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pillerfinger 52 Skrevet 9. April, 2019 reknas skrev, for 4 timer siden: Søg dog selv i arkivet....der ligger masser af anmeldelser Det er muligt, Sørensen og jeg ikke er alt for skarpe - for mit eget vedkommende er det sikkert en kendsgerning, men hvordan hulen kan man finde en anmeldelse vedr. Lilly i Kolding? Når jeg søger på Lilly kommer der 27 sider med anmeldelser, men jeg kan ikke se at nogen af dem vedrører pigen Sørensen spørger om. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbuksen 10 Skrevet 12. April, 2019 Jeg var forbi, det er ikke hende på billederne og er ikke i nærheden af at ligne, så jeg kørte igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg