Hop til indhold
Proxy

Victoria, Duburger Strase 17 1. OG

Recommended Posts

Så blev jeg sku lige godt og grundigt søndagskåd og bestemte mig for mit 2. smut til Flensborg. Jeg bor en halv time væk, så det er til at overkomme lige med sådan en sviptur. :)

Havde egentlig tænkt på Fynja for hende blev jeg snydt for på min første tur og måtte tage til takke med Anna (en noget kraftigere og ældre kvinde) ! ;)

Jeg lurede lidt på Fairgirls og blev alligevel fristet af et par nytilkomne latinos (der har jeg nemlig ikke været før) ;)

Valget blev Victoria, jeg kan rigtig godt lide en smuk pige med flotte former.

http://www.fair-girls.de/Flensburg/1605

Jeg blev ikke skuffet, billederne er ægte og hun er super sød ! Hun blev meget smilende og glad over at jeg kan tale lidt spansk, det gjorde det hele meget lettere, og hun virkede frisk og imødekommende.

Hun fortalte mig at hun stammer fra Sao Paolo , men har boet i Europa de senere år (Madrid). Det er vidst meningen at hun vil være i Tyskland et års tid og så smutte videre.

Hun er et lille nips på 23, men med faste former flot udstråling og et par fine silikone bryster.

Jeg gav 125 euro for 1 time, fransk uden og så mulighed for 2 orgasmer (hvilket jeg aldrig benytter mig af, trækker den hellere længere tid med den første).

Man kan måske godt kritisere det franske en anelse, men det virkede sku alligevel okay på mig.

Jeg kunne kaste hende rundt og tage hende som jeg ville, bortset fra selvf. anal og mundsprøjt.

Hun afslutter med "massage" men det er nok mere bare nusseri :D

Generelt er Victoria super sød, kælen, kysseglad og virker meget engageret og glad.

Forholdene i lejligheden er der ikke at sætte noget på, det hele er meget fint og rent på Duburger Strase.

Jeg kunne godt finde på at besøge Victoria igen, hvis jeg gerne vil have en endnu en girlfriend oplevelse .. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super :-)

Hun står faktisk på min to-maybe-do liste 8-)

Har før besøgt Lucia, også på denne adresse, og hun var også sød og imødekommende. stor ÆGTE cskål og virkelig flot pige. Hun er dog rejst videre, idet Victoria nu bor i lokalet :-)

Godt at høre du have en fin session med Victoria :-9

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde egentlig planlagt en gang thai massage på ApenraderStrasse, men der var ventetid!!

Tog i stedet ind til Victoria.

Min oplevelse er faktisk ret identisk med den anmeldelse Proxy har skrevet, så ikke meget at tilføje!

Glad lille pige med meget fine proportioner, dog med fremmedlegemer i brysterne.

Tror de leger lidt med priserne, da jeg blev præsenteret for en spiseseddel der hed 150€ for en time med naturfransk. Plejer at give 130, og den var hun med på!

Pigen kan klart anbefales, men regn ikke med massage, når hun siger det - det er nærmere berøring :-)

Tog bad inden og efter - fik rene håndklæder begge gange, og stedet er i øvrigt pænt og ordentligt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde egentlig planlagt en gang thai massage på ApenraderStrasse, men der var ventetid!!

Tog i stedet ind til Victoria.

Min oplevelse er faktisk ret identisk med den anmeldelse Proxy har skrevet, så ikke meget at tilføje!

Glad lille pige med meget fine proportioner, dog med fremmedlegemer i brysterne.

Tror de leger lidt med priserne, da jeg blev præsenteret for en spiseseddel der hed 150€ for en time med naturfransk. Plejer at give 130, og den var hun med på!

Pigen kan klart anbefales, men regn ikke med massage, når hun siger det - det er nærmere berøring :-)

Tog bad inden og efter - fik rene håndklæder begge gange, og stedet er i øvrigt pænt og ordentligt

Hvordan går kommunikationen når man ikke kan snakke spansk?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nemt at komme igang og aftale priser. De har en seddel på tysk man kan se, og som de fremviser

Enkelte ord på engelsk virker også fint for det meste.

Men jeg kan meget få spanske ord, og har ikke haft problemer endnu.

Som hovedregel, jo yngre de er, jo mindre engelsk/tysk forstår de.

Jeg vil sige sproget bør ikke være en hindring for et besøg 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...